شناسهٔ خبر: 106397 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: رویش

باشگاه در حال مذاکره عيرمستقيم با محرم نویدکیا/دلیل عدم حضور وی را نمی دانیم

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان امسال، فصل را خیلی خوب آعاز کرده و پس از گذشت ۴ هفته با سه برد برابر تیم های استقلال خوزستان، ذوب آهن، پرسپولیس و تساوی مقابل فولاد بدون شکست و با ۱۰ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد. اما هنوز لیگ در هفته‌های ابتدایی است که حواشی و مشکلاتی برای باشگاه به وجود آمده است. پیرامون این مشکلات رویش نیوز مصاحبه کوتاهی با رسول خوروش سرپرست باشگاه سپاهان داشته است که در ادامه می خوانید:

به گزارش «نماینده»، سرپرست تیم فوتبال سپاهان در باره وضعیت بازیکنان جوان سپاهان یعنی، احسان حاج صفی و مهدی شریفی، که خبرهایی مبنی بر حضور آنها در لیگ های آلمان و اتریش شنیده شده است، پاسخ داد: تاکنون هیچ کدام از این دو تیم اروپایی، نامه‌ای مبنی بر درخواست حضور این دو بازیکن به باشگاه ارائه نکرده‌اند.

وی درباره صحت این خبر و نقل آن در دیگر سایت‌های خبری ورزشی گفت: ممکن است که این خبر صحت هم داشته باشد و حتی صحبت هایی با خارج از کشور هم شده باشد، ولی هنوز هیچ درخواست رسمی از طرف باشگاه های خارجی برای حاج صفی و شریفی به باشگاه نرسیده که اقدامی روی آن صورت گیرد.

خوروش درباره وضعیت پریرا و پادوانی اظهار داشت: مشکل پادوانی و پریرا برای بازی در تیم هنوز حل نشده است البته مسئولان باشگاه پیگیرهستند و امیدواریم که هر چه سریعتر وضعیت آن ها مشخص شود.

وی درباره مشخص شدن وضعیت دو بازیکن برزیلی سپاهان و بازی کردن آن ها تا قبل از نیم فصل افزود: بله هنوز ما برای به بازی گرفتن این دو بازیکن تا قبل از نیم فصل امیدواریم و به تلاش های خود برای حل مشکل این بازیکنان ادامه خواهیم داد.

خوروش درباره وضعیت محرم نویدکیا و غيبتش در بازي هاي سپاهان گفت: الآن باشگاه به صورت غیر مستقیم در حال مذاکره با مُحرم است و گفتگوها با واسطه در حال پیگیری است تا ببینیم که مشکل چیست.

وی افزود: نویدکیا هنوز به باشگاه پاسخی نداده است و ما دلیل عدم حضور وی را نمی دانیم. امیدواریم با گفتگوهایی که بین دو طرف انجام می گیرد نویدکیا طی یک یا دو هفته آینده به تیم برگردد.

نظر شما