شناسهٔ خبر: 107036 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

پیروز ارجمند و بهروز صفاریان امشب به «ساعت‌۲۵» می‌روند

پیروز و بهروز پیروز ارجمند و بهروز صفاریان امشب در برنامه «ساعت ۲۵» حاضر می‌شوند تا به نقد و بررسی مباحث روز موسیقی کشور و بررسی وضعیت آلبوم‌های موسیقی بپردازند.

به گزارش «نماینده»، برنامه تلویزیونی «ساعت ۲۵» امروز پنجشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ میزبان پیروز ارجمند مدیر کل سابق دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهروز صفاریان آهنگساز و موزیسین است. این دو مهمان قرار است در این برنامه زنده به نقد و بررسی مباحث روز موسیقی کشور و بررسی وضعیت آلبوم‌های موسیقی بپردازند.

برنامه ساعت ۲۵ با محوریت موضوعات موسیقی و بررسی مسائل روز موسیقی به صورت زنده هر هفته پنجشنبه شب ساعت ۰۰:۳۵ به روی آنتن شبکه ۵ می‌رود.

این برنامه شامل پخش مستندی در مورد اقتصاد موسیقی و وضعیت آلبوم های موسیقی، پخش آیتم‌هایی از اتفاق‌های اخیر موسیقی و همچنین گفت و گوی زنده دو مهمان برنامه است.

برنامه «ساعت ۲۵» هفته گذشته نیز همین موضوع را با حضور حمید حامی و محمد معتمدی بررسی کرده بود و قرار است این هفته هم بحث ادامه داشته باشد.

لیست عوامل برنامه «ساعت ۲۵» بدین قرار است: تهیه کننده؛ محمود محمودی، کارگردان؛ احمد اطراقچی، سردبیران؛ حمیدرضا ترکاشوند و زهرا صفایی، مجری؛ محمودرضا قدیریان، مدیر تولید؛ آرش جهانشاه، تصویر و نور؛ مهداد هوشیاری، تدوین؛ مسعود صنم- سارا معلم- اکبر اسکویی، دستیاران؛ مجید سعادت و ایمان سلطان زاده، روابط عمومی شیوا خورسند.

نظر شما