شناسهٔ خبر: 109984 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

در پیامی:

فلاحیان: دولت عربستان نتوانسته امنیت بزرگ‌ترین تجمع مسلمانان جهان را فراهم کند

فلاحیان عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت عربستان متاسفانه در همه سال‌‌های گذشته با اهمال کاری‌های بین و روشن نتوانسته امنیت لازم بزرگ‌ترین تجمع مسلمانان جهان را فراهم کند.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام علی فلاحیان عضو مجلس خبرگان رهبری در پی کشته شدن جمعی از هموطنانمان در حادثه خونین سقوط جرثقیل در مسجد الحرام، پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: حادثه تاسف برانگیز و غم بار مکه و کشته و زخمی شدن جمعی از زائرین حریم امن الهی به خصوص زائران عزیز کشورمان در مراسم حج امسال موجبات تاثر خاطر و رنجش همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان شد .

وی در این پیام آورده است: اینجانب بر خویش لازم می دانم مراتب همدردی خود را با خانواده های جان باختگان و آسیب دیدگان عزیز این حادثه خونین اعلام کنم و از خداوند متعال مسئلت دارم روح درگذشتگان عزیز را با اولیای خود محشور گرداند . به یقین این عزیزان همان گونه که در کنار کعبه دلها جان به جان آفرین تسلیم کردند در پیشگاه خداوند متعال در مقام قرب الهی جای خواهند داشت .

این پیام می‌افزاید: امیدوارم دولت عربستان که متاسفانه در همه سالهای گذشته با اهمال کاری‌های بین و روشن نتوانسته امنیت لازم بزرگ ترین تجمع مسلمانان جهان را فراهم کند در ادامه مراسم حج امسال تمهیدات لازم را برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم بزرگ و معنوی فراهم کند و آرزو دارم حجاج عزیز ایران اسلامی در ادامه اعمال خود در صحت، سلامت و امنیت کامل به مناسک عبادی بپردازند و با روحی آکنده از معرفت به میهن عزیزمان باز گردند .

نظر شما