شناسهٔ خبر: 111018 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا

عشقی باورنکردنی به لیونل مسی+عکس

فرش ایرانی لیونل مسی عاشق مسی بودن بدون آنکه او را حتی از تلویزیون هم دیده باشی بسیار عجیب و غیر واقعی است اما مامادو جوان چنین عشقی را معنا کرد البته ستاره آرژانتینی بارسلونا هم جواب این عشق را دارد و از نزدیک با این عاشق خود دیدار کرد.

به گزارش «نماینده»، اگر نگویم که مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است بدون شک می توانیم بگویم که او یکی از بهترین های تاریخ مستطیل سبز است.

این ستاره آرژانتینی با عملکرد خیره کننده خود بسیاری را به وجد می آورد. اسم مسی اعتباری برای فوتبال در جهان است و هر کسی اندک علاقه ای به فوتبال داشته باشد با اسم این ستاره بزرگ آشنا است.

مسی لحظات خوبی را برای فوتبال دوستان رقم زده است و طبیعی است که او هواداران زیادی در سراسر جهان داشته باشد. گاهی اوقات تماشاگران از عملکرد مسی به وجد می آیند و نام او را عاشقانه فریاد می زند اما یک نوع عشق به مسی وجود دارد که بسیار منحصر به فرد اما واقعی است و آن اینکه یک کودک آفریقایی تا الان مسی را حتی در تلویزیون ندیده است اما دیوانه وار او را دوست دارد.

لیونل مسی

مامادو بینایی خود را از دست داده است با این حال او مسی را بسیار دوست دارد و آرزویش این بود که روزی ستاره آبی-اناریها را از نزدیک ببیند و به این آروزی خود رسید چرا که ستاره آرژانتینی بارسلونا به دیدار مامادو رفت و او را در آغوش گرفت تا یکی از نادرترین صحنه های بیرون از مستطیل سبز رقم خورد.

مسی روزهای خوبی را با آبی-اناریها پشت سر می گذارد. او در فصل قبل قهرمانی در سه گانه را با این تیم اسپانیایی به دست آورد تا شانس نخست توپ طلا در سال جاری هم باشد.

نظر شما