شناسهٔ خبر: 111570 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

حواشی دیدار صبای قم و سپاهان؛

از شعار هواداران سپاهان علیه دایی تا عصبانیت شدید خلعتبری

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و سپاهان اصفهان که امروز در قم برگزار شد با حاشیه‌های همچون شعار هواداران سپاهان علیه دایی و فرکی همراه بود.

به گزارش «نماینده» تیم فوتبال صبای قم غروب پنج‌شنبه در هفته هفتم لیگ بر‌تر در قم با تک گل جلال علیمحمدی برابر سپاهان اصفهان به پیروزی رسید.

در حاشیه این مسابقه، پیش از شروع بازی بازیکنان دو تیم با اهدای گل به تمثال شهدای جنگ تحمیلی و یادبود ۸ سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

حدود ۳۵۰ نفر از تماشاگران اصفهانی در این بازی در روزشگاه یادگار امام(ره) حاضر شدند و به تشویق تیم خود پرداختند.

حضور پرشور تماشاگران قمی نیز در این بازی شایان توجه بود و صبا پس از مدت‌ها با حمایت حدود ۴ هزار هوادار قمی موفق شد بازی خوبی به نمایش بگذارد و تماشاگران صبا پشتیبانی خوبی از تیم شهرشان داشتند.

هواداران صبا در چند نوبت به شدت علی دایی و بازیکنان صبا را تشویق کردند و در واکنش به شعار تماشاگران سپاهان علیه علی دایی نیز شعارهایی سر دادند.

تماشاگران سپاهان در حین بازی به شعار علیه صبا و دایی پرداختند و پس از پایان بازی نسبت به شکست تیمشان واکنش نشان دادند. در همین زمان فرکی و چند بازیکن سپاهان به سمت تماشاگران رفتند و آن‌ها دعوت به آرامش کردند اما محمدرضا خلعتبری با تعدادی از تماشاگران درگیری لفظی پیدا کرد و با عصبانیت شدید نسبت به تماشاگران سپاهان به آنها واکنش نشان داد.

بازیکنان صبای قم پس از سوت پایان بازی به سمت هواداران صبا رفتند و از حضور پرشور و تشویق آنها در این بازی قدردانی کردند.

در صحنه یا بازی در اواخر نیمه نخست پس از این داور از آوانتاژ به سود صبا خودداری کرد و در سوت خود دمید تا صبا از یک موقعیت گل خوب محروم شود علی دایی به شدت نسبت به این تصمیم واکنش نشان داد و همین مسئله سبب شد دایی و داور بازی برای لحظاتی با هم صحبت کنند.

میلاد فراهانی، جهانبخش ذبیحی طاهر، امید قربانی، سامان آقازمانی، داوود بهادری، ایوسب چاخواشویلی و سعید محمد قمی نیمکت نشینان صبای قم را در این بازی تشکیل دادند.

روی نیمکت سپاهان در این مسابقه رحمان احمدی، میلاد سرلک، امین جهان عالیان، وحید نجفی دمیرچی، سعید قائدی فر، حسین فاضلی و محمد روشن دل حضور داشتند.

نظر شما