شناسهٔ خبر: 117804 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

ستاره والیبال سه نفر را با ماشین زیر گرفت/عکس

اروین انگاپت ارزشمندترین بازیکن لیگ جهانی والیبال بار دیگر دردسر ساز شد و سه نفر را در ایتالیا با اتومبیل شخصی خود زیر گرفت.

به گزارش «نماینده»، اروین انگاپت که ارزشمندترین بازیکن لیگ جهانی شد و در مسابقات یورو ۲۰۱۵ نیز فرانسه را با درخشش خود به مقام قهرمانی رساند در نزدیکی رجیو امیلیو ایتالیا دردسر تازه ای ایجاد کرد. وی با اتومبیل شخصی خود سه نفر را زیر گرفت که حال یکی از آنها وخیم است و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان به سر می برد.

بازیکن فرانسوی تیم مودنا که مسئولیت این حادثه را پذیرفته است در بیانیه شخصی خود عنوان کرد: من شوکه هستم و از آنچه که برای ریکاردو فرارینی، انریکو لوستی و داویده مکانانی رخ داده متاسف هستم. تصمیم گرفتم مسئولیت این حادثه را مقابل دادستان مودنا بپذیرم. من بار دیگر از خانواده‌های آنها، باشگاه، هواداران، هم تیمی ها و حامیان مالی بخاطر این اتفاق عذرخواهی می کنم.

در پی این حادثه باشگاه مودنا نیز بیانیه ای رسمی اعلام کرد که انگاپت را به طور موقت تعلیق کرده است. در این بیانیه آمده است: ما از خانواده های افرادی که دچار حادثه شدند حمایت می کنیم. واقعیت این است که انگاپت مسئولیت این اتفاق را پذیرفته و این مهم است. در شرایط کنونی باشگاه وی را از هر گونه فعالیت مربوط به مودنا تعلیق کرده است.

اروین انگاپت چند ماه پیش بخاطر درگیری با مامور قطر در مترو پاریس بازداشت شده بود. وی پیش تر نیز پرونده ای بخاطر درگیری در یک کلوب گشوده بود.

نظر شما