شناسهٔ خبر: 119512 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش سه

حمله خشن به داوران ایرانی!/عکس

حمله به داوران هنوز چند روزی از ماجرای تهدید داوران لیگ برتری در مصاف استقلال اهواز و فولاد نگذشته که یک بار دیگر شاهد حمله به داوران در استان خوزستان بودیم.

به گزارش «نماینده»، رقابت های لیگ دسته دوم ایران یکشنبه در شهرهای مختلف پیگیری شد که در یکی از بازی های حساس دو تیم فولاد نوین و شاهین شهرداری بوشهر در اهواز به مصاف هم رفتند که این مصاف در نهایت با برتری ۲-۱ بوشهری ها به پایان رسید تا طرفداران ناراضی فولادنوین که در جریان بازی هم جو نامناسبی برای کادر داوری رقم زده بود به صورت وحشیانه به داوران بازی حمله کنند. در تصویرهایی که از اتفاقات رخ داده در ورزشگاه اختصاصی فولاد نوین در اهواز مشاهده می شود تعدادی از تماشاگران حاضر بعد از اتمام بازی بدون این که مانعی جلوی خود ببینند به داخل زمین یورش برده و داور و کمک داور را بدترین شکل ممکن مورد تعارض قرار دادند.


جا دارد مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با اتفاقاتی که در هفته های گذشته برای داوران فوتبال ایران افتاد سکوت خود را شکسته و تصمیمات مقتضی برای حمایت از قشر داوران را اتخاذ کنند چون با ادامه این روند دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود و هیچ داوری در بازی های فوتبال به خصوص در شهرستان ها و لیگ های دسته پایین تر از ضریب اطمینان و امنیت برخوردار نخواهد بود.

نظر شما