شناسهٔ خبر: 124009 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آمریکا توان حمله نظامی علیه ایران را ندارد

دریادار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا توان حمله نظامی به ایران را ندارد و می‌داند در صورت ورود به جنگ با ایران، ضرر و زیانی که به آنها وارد می‌شود، بسیار بیشتر از سودی است که به دست می‌آورند.

به گزارش «نماینده»، سردار علی فدوی صبح امروز در مراسم افتتاحیه کنگره بزرگداشت شهید منتظرقائم اظهار داشت: آمریکایی‌ها سال‌هاست که می‌دانند در صورت ورود به جنگ با ایران، ضرر و زیانی که به آنها وارد می‌شود، بسیار بیشتر از سودی است که به دست می‌آورند.

وی افزود: اکنون بعد از ۲۶ سال از جنگ تحمیلی، آمریکا می‌داند که نمی‌تواند حمله‌ای علیه ایران اسلامی داشته باشد و مطمئن شده که قدرت و توان مقابله در ایرانیان به نحو بسیار خوبی وجود دارد.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در محاسبات خود چند چیز را در نظر نمی‌گیرند و نمی‌توانند بفهمند که معنای خدا، شهادت و امامت در ایران اسلامی چیست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه واقعه طبس نیز یکی از وعده‌های الهی بود، افزود: در واقعه طبس که تک‌تک افراد حاضر در این ماموریت از ارتش آمریکا جمع‌آوری شده و تحت آموزش‌های سخت قرار گرفته بودند تا بتوانند این عملیات را با موفقیت انجام دهند، طوفان شن از جانب خدا مامور شد که این عملیات را ناکام بگذارد.

سردار فدوی ادامه داد: با شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی، جبهه دشمن بسیار سریع تشکیل شد و ۲۴ بهمن سال ۵۷، با شلیک گلوله در کردستان، مقابله با ایران اسلامی آغاز شد، اما از آنجا که اصل و ماهیت موضوع جنگ بر سر اقتصاد، زمین و پول نبود، بلکه ماهیت حق و باطلی داشت، حق به پیروزی سید.

وی عنوان کرد: در یک طرف این جبهه، نمادی از حق و در طرف دیگر نمادی از باطل قرار داشت و به رغم مشکلاتی که وجود داشت و حمایت‌هایی که دنیا از باطل کرد، خدا با حق بود و به پیروزی رسیدیم و در این ۳۷ سال هم کوچکترین نقصی در دشمنی آمریکا با ایران ندیده و نخواهیم دید.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه دشمن ما بر حسب ظاهر توانمندی مادی و دنیوی بسیاری دارد، نتایج حاصل شده برای آنها چیزی جز ناکامی نبوده و این ناکامی‌ها چه با هم‌پیمانانشان در منطقه و چه غیرمنطقه ادامه خواهد داشت و این وعده الهی است.

وی تصریح کرد: آنچه مهم است، این است که ما تا چه اندازه امدادهای الهی را باور داریم و خدا را شاکریم که در طول این ۳۷ سال به برکت خون شهدا این امدادهای الهی تجلی پیدا کرده است و یکی از اساسی‌ترین وظایف ما این است که برای دفاع از انقلاب، اسلام و حریم پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) پای کار باشیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: امروز می‌بینیم تعداد زیادی از جوانانی که در سال‌های ۷۳ و ۷۴ به دنیا آمده‌اند، مانند افرادی عمل می‌کنند که انگار امام راحل و رهبری را درک کرده و از شهر و کشور و خانواده خود جدا شده و به کشورهای سوریه و یمن برای دفاع از مردم مسلمان و حرمین شریفین رفته‌اند.

وی یادآور شد: آمریکایی‌ها در ابعاد نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی پای کار هستند که با انقلاب اسلامی مقابله کنند، اما نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: امت اسلامی در ایران از اول انقلاب تاکنون دائم محک خورده‌اند و خداوند هرگاه ملت ما را محک زده، ملت ایران از آن سربلند بیرون آمده است و این بسیار مهم است که ما با دل و زبان پیرو سیستم اسلامی باشیم که امام خمینی(ره) در کشور پیاده کرد، زیرا این سیستم همان سیستمی است که پیامبر اکرم(ص) وضع کرد و می‌توانیم اطمینان داشته باشیم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

نظر شما