شناسهٔ خبر: 125485 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

واکنش عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه به اظهارات مرعشی

همایش اعتدال و توسعه عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه دلیل عدم رای‌آوری آقای عارف برای ریاست مجلس خیلی بیشتر از این دلیل‌ها بوده است، گفت: اینکه ما بخواهیم این اتفاق را به حزب اعتدال و توسعه ربط دهیم، خلاف واقعیت است.

به گزارش «نماینده»، مسعود شفیعی عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه درباره اظهارات حسین مرعشی رئیس کمیته استان‌های شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان واکنش نشان داد.

حسین مرعشی دیروز گفته بود که عدم پیروزی عارف در هیات‌رییسه بدلیل رفتار نمایندگانی بود که از سوی اعتدال و توسعه معرفی شدند.

شفیعی تاکید کرد: تعداد نمایندگانی که ما به صورت اختصاصی از آنها حمایت کردیم کمتر از آن آماری است که آقای مرعشی ارائه کرده‌اند چراکه نزدیک به ۹۰ درصد لیست با اصلاح‌طلبان مشترک بودیم.

وی ادامه داد: تعداد کاندیدای ما که به صورت اختصاصی حمایت کردیم به تعداد انگشتان دست بود. بخش اعظم کاندیداهای اعتدال و توسعه در لیست امید قرار داشتند که هماهنگ با فراکسیون امید عمل می‌کنند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه دلیل عدم رای‌آوری آقای عارف برای ریاست مجلس خیلی بیشتر از این دلیل‌ها بوده است، گفت: اینکه آقای عارف آرای کافی را کسب نکردند و ما بخواهیم این اتفاق را به حزب اعتدال و توسعه ربط دهیم خلاف واقعیت است.

نظر شما