شناسهٔ خبر: 126047 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

برخی نان خود را در تلاطمات فوتبال می‌بینند!

کوچکی نژاد43 نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مافیا در فوتبال نمی‌گذارد این رشته جان بگیرد، گفت: زد و بندهای فوتبال با اخلاق اسلامی جور در نمی‌آید.

به گزارش «نماینده» جبار کوچکی نژاد با انتقاد از تصمیم فدراسیون فوتبال مبنی بر لغو انتقال امتیاز تیم نفت تهران به باشگاه ملوان بندرانزلی، گفت: زد و بندهایی در فوتبال است که با اخلاق اسلامی هم جور در نمی آید؛ این زد و بندها و مافیاها، ضمن ضربه به اقتصاد فوتبال، با تصمیمات لحظه ای و سلیقه ای خود موجب افت و خیز تیم ها می شوند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر منع قانونی برای واگذاری تیم های تهرانی به شهرستان ها وجود داشت، باید این شرایط و قوانین، قبل از انجام مزایده به اطلاع فروشندگان و متقاضیان خرید می رسید؛ نه آنکه پس از انجام مزایده و خوشحالی و جشن مردم گیلان، فدراسیون فوتبال چنین تصمیمی را اعلام کرده و مانع واگذاری شود.

وی با اشاره به سقوط تیم ملوان بندانزلی از لیگ برتر به خبرگزاری خانه ملت گفت: اینکه امتیاز نفت به سمت ملوان بیاید، نه تنها باعث تقویت آن می شود بلکه طرفداران گیلانی این تیم نیز، در لیگ برتر دارای تیم خواهند بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به برخی محدودیت های مالی تیم ملوان، تصریح کرد: اگرچه ملوان با توجه به منابع مالی محدود، با مشکل مواجه بود ولی می توانست از امتیاز نفت استفاده کرده و منابع تیم نفت را با خودش همراه کند؛ لذا اگرچه برای تیم ملوان، خرید نفت هزینه داشت ولی از سوی دیگر به نفعش بود.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با تاکید بر ضرورت نقل و انتقال تیم ها، بین شهرستان‌ها، توصیح داد: اگرچه در زمانی، تیم نفت نتوانست به اراک منتقل شد ولی همه این موارد نشان می دهد که مافیایی در فوتبال است که نمی گذارد این رشته جان بگیرد و نان خود را در تلاطمات فوتبال می بینند.

پس از آنکه امتیاز تیم فوتبال نفت تهران توسط وزارت نفت برای فروش گذاشته شده بود، ملوانی‌ها آنرا خریداری کردند ولی بعد از چند روز فدراسیون فوتبال کرد این انتقال غیرقانونی است.

برچسب‌ها:

نظر شما