شناسهٔ خبر: 41499 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

فیلم/ عاشورا همیشه سنگ محک میماند

عاشورای 88 تسویه حساب ملت با مجرمان داخلی در جریان فتنه ۸۸ به سند همراهی آنها با بیگانه و عدم پشیمانی از اقدامات مجرمانه خویش نشان داد که بعد از گذشت چند سال از آن حوادث تلخ این افراد همچنان بر جنایاتی که مرتکب شده اند پایبندند و تمایلی برای پذیرفتن حق ندارند.

به گزارش «نماینده» یکی از استدلال های برتر نظام اسلامی و حضرت امام (ره) در تفسیر زنده نگه داشتن اسلام در طول قرن های گذشته به وسیله محرم و صفر تعریف می شود. امام (ره) فرمودند: این محرم و صفر است که اسلام را نگه داشته است.

 

در زمان معاصر نیز این معجزه بزرگ بار دیگر رخ داد و همه دیدند که چگونه محرم و صفر می تواند اسلام را زنده نگه دارد. هنگامی که دود و آتش و فتنه در سال ۱۳۸۸ ادامه پیدا کرد و جسارت جانیان خیابانی و روسای مجرمشان به دستگاه امام حسین علیه السلام نیز سرایت کرد، دیگر امر برای مردم مسجل شد که غبار فتنه جز با برچیده شدن سردمداران آن فرو نخواهد نشست.

 

تسویه حساب ملت با مجرمان داخلی در جریان فتنه به سند همراهی آنها با بیگانه و عدم پشیمانی از اقدامات مجرمانه خویش نشان داد که بعد از گذشت چند سال از آن حوادث تلخ این افراد همچنان بر جنایاتی که مرتکب شده اند پایبندند و تمایلی برای پذیرفتن حق ندارند.

 

در چنین شرایطی به سختی می توان به حسن نیت افرادی که در تلاشند به نحوی بر روی این جنایات سرپوش بگذارند صحه گذاشت. در گوشه و کنار در طول ماه های گذشته صداهایی به گوش رسید که گویا نظام اسلامی موظف است گذشته را فراموش کرده و از خون ها و آبروهای ریخته شده بگذرد و فتنه گران محصور را مجددا وارد فضای سیاسی کشور نماید. فتنه گرانی که حتی حاضر به یک عذرخواهی ساده نیز از جنایت خویش نشده اند. متاسفانه باید گفت که برخی از این صداهای نابجا از دولت اعتدال به گوش می رسد. دولتی که می بایست بر اساس رویکرد اعتلال که به تعبیر مقام معظم رهبری به اسلام تعبیر شد، ملجا و پایگاه رعایت عدالت محسوب شود؛ توسط برخی افراد اقتدارگرا به تربونی جهت ایجاد آلودگی های صوتی علیه اعتدال و عدالت تبدیل شده است.

درحال بارگزاری...

دریافت فایل عاشورا همیشه سنگ محک می ماند + فیلم با حجم
21 MB

برچسب‌ها:

نظرات مخاطبان 3 5

  • ۱۳۹۲-۱۱-۱۱ ۱۷:۵۴رقیه 5 16

    عالی
                                
  • ۱۳۹۲-۱۱-۲۳ ۱۶:۲۸mohammad 7 22

    مرگ بر فتنه گر.
                                
  • ۱۳۹۳-۰۱-۱۱ ۲۱:۳۳honest 3 8

    عادلترینه عادلاست...خــــــــــــــدای مــــــــــن.
                                
  • ۱۳۹۳-۰۲-۰۵ ۱۶:۳۱رضازاهدی 1 5

    من افتخارمیکنم که جزئی از ملت بزرگ ایران هستم دردورانیکه اسلام عزیز درگیر با بزرگترین دشمنان خودش در طول تاریخ نزولش هست با بصیرتی مثال زدنی و صبری علی وار تحت زعامت ولایت مطلقه فقیه بر همه ی توطئه ها پیروز شدند.     نَصرُ مِن الله وَ فَتحٌ قَریب    انشاءالله پیروزی نهائی نزدیک است
                                
  • ۱۳۹۳-۰۲-۲۲ ۱۱:۳۵مهدی 0 4

    مرگ بر فتنه گر
                                

نظر شما