شناسهٔ خبر: 46655 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

مدارک جاسوسی بهائیت موجود است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: صریح اعلام می‌کنم که بهائیت تشکیلات جاسوسی و جمع آوری اطلاعات سازمان سیا و موساد هست که مدارک این موضوع هم فراوان است.

به گزارش نماینده ؛ حجت الاسلام احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی طی گفتگویی در خصوص موارد مطرح شده آخرین گزارش مغرضانه احمد شهید اذعان کرد: طبق قانون اساسی قوا بخصوص قوه قضاییه مستقل هستند و مشکلی هم در این جهت وجود ندارد،بر اساس قانون اساسی باید عمل کرد و اینطور نیست که دخالتی در کارها باید بشود.

وی افزود: تا الان هم این مسئله پیش رفته است،علاوه بر این قاضی در قوه قضاییه استقلال دارد و به علم و استقلال اش عمل می کند و این مسئله مشهود است.

سالک در خصوص مانور احمد شهید در موضوع بهائیت و دراویش گنابادی بعنوان اقلیت های مذهبی و در واقع اقلیت سازی عنوان کرد: من صریح اعلام میکنم که بهائیت تشکیلات جاسوسی و جمع آوری اطلاعات سازمان سیا و موساد هست که مدارک این موضوع هم فراوان است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص موضوع مطرح شده بازداشت خودسرانه اذعان کرد:واقعیت این گزارش ها چیز دیگری است،واقعیت این است که آنها ۳۵ سال است به اشکال مختلف و هر روز به یک بهانه ای به ما حمله کرده اند،آنها بهانه هایی مطرح می کنند که بگویند ما هستیم،چون بالاخره دلاری را که از آمریکا و اسرائیل می گیرند را باید یه طوری هزینه کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما