شناسهٔ خبر: 51047 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

در پرسپوليس کسي پاسخگو نيست

هافبک تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: مي‌خواهم رضايت‌نامه‌ام را از باشگاه پرسپوليس بگيرم اما کسي پاسخگو نيست.

به گزارش نماینده ؛ به نقل از تسنیم ، ميلاد غريبي در مورد ماندن ذوب‌آهن در ليگ برتر و شرايط اين تيم عنوان کرد: نيم فصل سختي را پشت سر گذاشتيم. بازي کردن در تيمي که خطر سقوط را احساس مي‌کند سخت است اما خدا را شکر توانستيم در ليگ بمانيم. اميدوارم ذوب‌آهن سال آينده بتواند بهتر کار کند.

 وي ضمن بيان اينکه يک سال ديگر با پرسپوليس قرارداد دارد، در خصوص اينکه آيا فصل بعد به پرسپوليس برمي‌گردد، اظهار داشت: هنوز براي فصل بعد تصميمي جدي نگرفته‌ام و در باشگاه پرسپوليس هم کسي نيست که پاسخ مرا بدهد. حالا که پرسپوليس آسيايي شده بايد وضعيت بهتر شود اما متاسفانه اتفاق جديدي رخ نداده است. فکر نمي‌کنم به پرسپوليس برگردم و مي‌خواهم رضايت نامه‌ام را از اين باشگاه بگيرم اما کسي پاسخگو نيست.

هافبک تيم فوتبال ذوب‌آهن تصريح کرد: سال گذشته تصميمم براي حضور در پرسپوليس خوب نبود و ضربه خوردم. احساس مي‌کنم اگر يک بار ديگر از نظر فوتبالي ضربه بخورم کارم سخت مي‌شود، به همين خاطر مي‌خواهم با فکر براي آينده تصميم بگيرم.

غريبي در پاسخ به اين سؤال که آيا دوست ندارد براي پرسپوليس بازي کند، عنوان کرد: خيلي دوست دارم براي پرسپوليس بازي کنم، چون تيم بزرگي است و هواداران زيادي هم دارد اما بايد شرايط براي بازي کردن مهيا باشد. من سال گذشته کلي پيشنهاد داشتم اما به پرسپوليس پيوستم و نيمکت‌نشين شدم. من بازيکني نيستم که روي نيمکت بنشينم به خاطر همين بايد جايي بروم که آزاد باشم و بتوانم بازي کنم.

وي درباره آخرين وضعيت مصدوميتش هم گفت: در بازي با داماش ترقوه‌ام شکست و الان هم در تهران هستم. قرار است ناحيه آسيب‌ديده را عمل کنم، با اين شرايط فکر مي‌کنم تا يک ماه نتوانم تمرين کنم.

 

برچسب‌ها:

نظر شما