شناسهٔ خبر: 51051 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

فتح‌الله‌زاده: هيچ گاه به کي‌روش قول ندادم

مديرعامل باشگاه استقلال گفت: من هيچ وقت کي‌روش را حضوري نديدم که بخواهم به او قولي بدهم.

به گزارش نماینده ؛ علي فتح‌الله‌زاده در خصوص اينکه چرا همراه تيم استقلال به عربستان نرفت، اظهار داشت: براي يکي از بازيکنان ما مشکلي پيش آمد و به خاطر حل آن مجبور شدم بمانم که خوشبختانه اين مشکل هم حل شد. به هر حال قسمت نبود و بازي را از تلويزيون تماشا مي‌کنم.

وي در خصوص اينکه آيا در صورت پيروزي امشب استقلال مقابل الشباب جريمه ۲۰ درصدي بازيکنان و کادر فني بخشيده مي‌شود يا خير،‌گفت: به غير از بازي امشب يک بازي ديگر هم در پيش داريم. پس بهتر است صبر کنيم و ببينيم چه شرايطي پيش مي‌آيد.

مديرعامل استقلال در جواب اين پرسش که آيا روز يکشنبه هفته آينده به کميته انضباطي مي‌رود يا خير،‌گفت: آقاي کي‌روش بيکار است و دنبال دعوا مي‌گردد. هر گاه او به کميته انضباطي بيايد من هم مي‌روم . او در يک برنامه زنده تلويزيوني هر چه دلش خواست به من توهين کرد.

وي درباره صحبت‌هاي هادي آيت‌اللهي عنوان کرد: آقاي آيت‌اللهي از دوستان خوب ماست و به قول او بايد کاري کرد که دو طرف يعني استقلال و تيم ملي به هم نزديک شوند. ولي حرف ما هم منطقي است. تيمي که دو ماه فرصت براي آماده‌سازي دارد برايش ۳-۴ روز فرقي نمي‌کند. ما يک سال فرصت را از دست داده‌ايم و مي‌خواهيم در حالي که ليگ قهرمانان آسيا در حال برگزاري است آن را مهم ندانيم. اگر شب گذشته سپاهان بازيکنان خود را نداشت مي‌توانست چنين بردي به دست آورد. قطعا با کمک ملي‌پوشانش توانست تيم السد قطر را در هم بکوبد چرا مي‌خواهند اقتدار تيم‌هاي ايراني را بگيرند. من از کي‌روش گله‌مند هستم به خاطر اينکه به جاي روحيه دادن به بازيکنان ملي‌پوش ما روي اعصاب‌مان راه رفت.

وي با اشاره به برخي کارشناسي‌ها در راديو بابت عدم حضور ملي‌پوشان استقلال در اردوي تيم ملي گفت: مردم مي‌دانند که برخي صحبت‌ها کارشناسي نيست و حب و بغض در آن دخيل است. تيم ملي براي آماده سازي چيزي از دست نمي‌دهد. حضور در ليگ قهرمانان هم در نوع خودش ارزشمند است. اگر دوستان معتقدند چون در چند سال اخير باشگاه‌هاي ايراني در ليگ قهرمانان مقامي کسب نکرده‌اند و امسال هم مثل سال‌هاي گذشته بهتر است همه اين فوتبال را تعطيل کنيم و فقط به تيم ملي برسيم. آيا تيم‌هاي کره جنوبي و ژاپن از حالا در اردو هستند؟ ما واقعا نوبرش را آورديم. همه با هم اتحاد پيدا کرده‌اند و ناجوانمردانه در حال زدن استقلال هستند اما براي ما مهم شادي هواداران است و به خاطر آنها حاضريم به کميته انضباطي هم برويم. اکنون شرايطي شده که از هوا و زمين عليه ما حمله مي‌کنند فقط کم مانده ماهواره‌ها به ما حمله کنند. اگر ما بتوانيم امشب نتيجه بگيريم قدرت فوتبال‌مان را افزايش داده‌ايم. فکر مي‌کنم دوستان چشم کفاشيان را دور ديدند و همه دق ودلي خود را سر من پياده کرده و خواستار حضورم در کميته‌هاي انضباطي شده‌اند.

فتح‌الله‌زاده در باره اينکه نبي اعلام کرده او و قلعه‌نويي در حضور کي‌روش قول همکاري داده است، گفت: من هيچ وقت کي‌روش را حضور نديدم که به او قولي بدهم و فقط گفتم اگر شرايط‌مان مناسب باشد به تيم ملي کمک مي‌کند. چرا دوستان ما را درک نمي‌کنند. حالا که شرايط استقلال بد است چرا آنها با ما همکاري نمي‌کنند. استقلال و پرسپوليس هم به اندازه تيم ملي در اولويت هستند. در اين قضيه استقلال مظلوم واقع شده ولي من به خاطر هواداران همه چيز را تحمل مي‌کنم.

مديرعامل باشگاه استقلال درباره اينکه در حالي که بين امير قلعه‌نويي وعليپور رابطه خوبي حاکم نيست، چطور عليپور در سفر به عربستان استقلال را همراهي مي‌کند، اظهار داشت: بايد بگويم که حضور عليپور در کاروان استقلال به پيشنهاد خود قلعه‌نويي بوده است من هم نمي‌دانم او چه احساسي داشت ولي خواسته خود او بود.

وي در پايان در خصوص اينکه براي خيلي‌ها سؤال است که چرا عزيزمحمدي در همه سفرهاي زيارتي در کاروان استقلال حضور دارد، عنوان کرد: چون عزيزمحمدي کارهاي مربوط به مکه را انجام مي‌دهد و براي هماهنگي بيشتر او را در سفرهاي زيارتي با خود مي‌بريم.

برچسب‌ها:

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۱-۲۷ ۱۴:۵۴ 0 0

    پول ها رو از جيب مردم برداريد بريزيد تو جيب كي روش مفت خور و بقيه فوتباليسهاي نا بلد
                                

نظر شما