شناسهٔ خبر: 51096 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

تلاش شبانه‌روزی اصلاح‌طلبان برای مراقبت از جنین 'رحم اجاره‌ای'!

در حالی که قریب ۲ سال تا انتخابات مجلس باقی است، افراطیون مدعی اصلاحات فعالیت‌های انتخاباتی را کلید زده‌اند.

به گزارش نماینده ؛ طی روزهای اخیر از رضا خاتمی گرفته تا موسوی لاری و منتجب‌نیا و از کارگزاران و حزب منحله مشارکت تا روزنامه‌های زنجیره‌ای مشغول اظهارنظرهای تبلیغاتی مبنی بر حضور در انتخابات مجلس و یارگیری و تشکیل ستاد و ... هستند و البته بخشی از این فعالیت‌ها از بهمن و اسفند سال گذشته کلید خورده است.

این در حالی است که طیف مذکور صراحتا دولت روحانی را دولت گذار خوانده و حتی کسانی نظیر اصغرزاده از دولت اعتدال به عنوان رحم اجاره‌ای اصلاح‌طلبان یاد کرده‌اند.

در این زمینه منتجب‌نیا در حاشیه مراسم ختم پدر همسر خاتمی گفت: ما نیز مثل بقیه اصلاح‌طلبان، منسجم‌تر و متحدتر برای انتخابات مجلس دهم شرکت خواهیم کرد و موسوی لاری نیز همان‌جا گفت «اصلاح‌طلبان حضوری قرص و محکم در انتخابات آتی خواهند داشت».

رضا خاتمی نیز گفته «اصلاح‌طلبان در این باره مدام در حال تشکیل جلسه هستند» و کمالی دبیر حزب کار در حاشیه همین مراسم ختم می‌گوید ما مذاکرات‌مان برای انتخابات مجلس را در استان‌ها شروع کرده و با کاندیداهای موردنظر گفت‌‌وگو کرده‌ایم.

انتخابات مجلس دهم اسفندماه ۱۳۹۴ برگزار می‌شود و در این میان باید از افراطیون مدعی اصلاحات پرسید آیا غیر از جنجال‌های انتخاباتی یا ایجاد تشنج و تنش، کار دیگری بلد نیستند؟!

شایان ذکر است انتخاباتی کردن پیش از موعد فضا از سوی رسانه‌ها و حزب‌بازان خاص، معمولا موجب به حاشیه افتادن خدمتگزاری مسئولان و مسائل اصلی و مهم جامعه می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما