شناسهٔ خبر: 51118 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

گل‌محمدی: خداحافظی من شایعه بود

سرمربی تیم فوتبال نفت ‌تهران گفت: ما به دنبال قهرمانی لیگ برتر بودیم که البته گرفتن سهمیه هم ما را راضی می‌کند.

به گزارش نماینده ؛ سرمربی تیم فوتبال نفت ‌تهران گفت: ما به دنبال قهرمانی لیگ برتر بودیم که البته گرفتن سهمیه هم ما را راضی می‌کند.

یحیی گل‌محمدی، در خصوص بنری که گفته می‌شود بعد از بازی نفت و سپاهان در ورزشگاه فولاد شهر رونمایی شده و باعث ناراحتی او و بازیکنان نفت شده گفت: این حرف‌ها چیست که می‌زنند؟

اگر پلاکارد یا بنری به ورزشگاه آوردند و در آن از وزیر نفت تشکر کرده‌اند که مشکل خاصی نیست چرا که اگر وزیر نفت نباشد ما هم نیستیم پس چرا باید از این موضوع ناراحت شوم؟ من بعد از آن بازی هم به کرمانشاه رفتم تا به خانواده‌ام سر بزنم چرا که یک‌سال سخت کاری اما بی‌حاشیه را پشت‌ سر گذاشتم و الان هم به حرف کسی کاری ندارم و نمی‌دانم این شایعه قهر من زائیده فکر چه کسی بوده است.

وی ادامه داد: نفت تهران تیم بی‌حاشیه‌ای است که روی پای خودش ایستاده و باز هم تأکید می‌کنم که اگر وزیر نفت نباشد ما هم نیستیم. بازیکنان من در طول لیگ سیزدهم مردانه و شجاعانه جنگیدند و با یکدلی موفق شدند سهمیه آسیایی بگیرند. حال من نمی‌دانم این شایعات برای چه ساخته شده و هدف‌شان از این حرف‌ها چیست. ما کار خودمان را می‌کنیم و این مردم هستند که باید به ما نمره بدهند و من به حرف مغرضان کاری ندارم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران افزود: هیچ قهری در کار نیست و من هم هیچ واکنشی به آن بنر نداشتم چرا که در طول بازی همه حواسم به بازی بود و پس از آن هم از نتیجه نگرفتن تیمم ناراحت بودم اما جا دارد که از مسئولان باشگاه نفت تشکر کنم که شرایط خوبی برای ما در لیگ امسال به وجود آوردند.

گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود او پس از بازی با سپاهان با لباسی قرمز رنگ که به پیراهن پرسپولیس شبیه بوده ورزشگاه فولاد شهر را ترک کرده، اظهار داشت: من برای هر بازی لباس جدایی می‌پوشم و دلیلی ندارد که کسی بخواهد روی این موارد مانور دهد، این موضوع کاملاً بی‌ربط است و چیز خاصی نیست که بخواهم ذهنم را درگیر آن کنم. ما به دنبال قهرمانی لیگ برتر بودیم که البته گرفتن سهمیه هم ما را راضی می‌کند.

وی در پایان افزود: متأسفانه شایعه کردند که من خداحافظی کردم و از نفت رفتم اما باید بگویم که این طور نبوده و من پس از بازی با بازیکنان روبوسی کردم و به دیدار خانواده‌ام رفتم اما نمی‌دانم منظور آقایان از این مسائل چه بوده است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما