شناسهٔ خبر: 51491 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حجت‌الاسلام خرسند :

رسانه‌های غربی با بزرگنمایی بازرسی از بند 350 قصد داشتند ژست حقوق بشری بگیرند/انتشار فیلم مثبت بود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:هدف اصلی رسانه‌های غربی این است که با بزرگنمایی این اقدام ژست حقوق بشری بگیرند و مسئولان ما نیز باید بیشتر مراقب باشند که بهانه‌ای به دست دشمنان ندهند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس حجت‌الاسلام محمد خرسند، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی  با اشاره به بازرسی از بند ۳۵۰ زندان اوین و واکنش رسانه‌های غربی از این اقدام اظهارداشت: این واکنش‌ها در راستای کور شدن نقطه استراغ سمع آنهاست و در واقع آنها وقتی مشاهده کردند که این نقاط برایشان کور شد سعی می‌کنند به نوعی جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار دهند.

خرسند ادامه داد: ما درحال حاضر شاهدیم در همین زندانهای غربی ها و آمریکایی ها بیشترین نقض حقوق بشر صورت می گیرد و همین رسانه‌ها به راحتی از آن می‌گذرند.

وی افزود: هدف اصلی رسانه های غربی این است که با بزرگنمایی این اقدام  ژست حقوق بشری بگیرند و مسئولان ما نیز باید بیشتر مراقب باشند که بهانه ای به دست دشمنان ندهند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی همچنین ضمن قدردانی از انتشار فیلم مربوط به برخورد مسئولان بند ۳۵۰ با زندانیان از طریق رسانه ملی گفت: پخش این فیلم کار بسیار مثبتی بود که توسط رسانه ملی انجام شد.

برچسب‌ها:

نظر شما