شناسهٔ خبر: 51496 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

به غربی ها حق میدهیم درباره اوین نگران باشند!

بازرسی از بند 350 زندان اوین درحالی با هیاهوی رسانه های غربی و ضد نظام مواجه شده و آن را حمله به زندانیان خواندند، که در پی این بازرسی عوامل مرتبط با شبکه های ضد انقلاب شناسایی شدند.

به گزارش نماینده طی هفته ای که گذشت برخی سایت های ضدانقلاب و شبکه های ماهواره ای بویژه بی‌بی‌سی فارسی در راستای اهداف ضد ایرانی خود از درگیری میان مأموران زندان اوین و زندانیان امنیتی بند ۳۵۰  خبر دادند. خبری که خیلی زود از سوی مقامات قضایی ایران تکذیب شد تا جایی که محمد اسماعیل کوثری با اشاره به جوسازی برخی رسانه‌های ضد انقلاب در خصوص اتفاقات بند ۳۵۰ اوین گفت: بازرسی از بندهای زندان از وظایف سازمان زندان‌هاست. گویا خبرهایی به بازرسان سازمان زندان‌ها در خصوص وجود وسایل ارتباطی در این بند رسیده بوده لذا بازرسی از این بند انجام شده است. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۱۱ تلفن ماهواره‌ای و یک لپ تاپ از این بند کشف شده که نمایانگر ارتباط زندانیان این بند با شبکه‌های ضد انقلاب بوده است.

این جنجال رسانه ای به سرعت از سوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با حضور رییس سازمان زندان ها، مورد بررسی قرار گرفت که نتیجه این نشست توانست به تکذیب شانتاژهای سازمان‌یافته رسانه‌ای و شفاف‌سازی ماهیت ماجرا کمک کند.

بر اساس گزارش های واصله وسایل ارتباطی فراوانی از دو اتاق مورد بازرسی قرار گرفته، از جمله تعداد زیادی سیمکارت تلفن همراه، USB، mp۳، باتری، مموری، شارژر موبایل و... کشف شده که همین امر رسانه های غربی را بیمناک کرده است.

رسانه های غربی در حالی خبر مجروح شدن برخی از زندانیان بند ۳۵۰ اوین را مخابره کرده اند که مسئولان مربوطه در این باره می گویند: در جریان بازرسی از زندان اوین کوچک‌ترین توهینی به هیچ‌کدام از زندانیان صورت نگرفته است هرچند برخی زندانیان ۲ اتاق‌ مذکور قصد مجروح‌کردن خود را داشتند و یک نفر از آنان نیز اقدام به شکستن شیشه اتاق کرد که در این باره هم آسیب قابل‌توجهی به وی وارد نشده است و خبرسازی صورت گرفته بویژه توسط بی‌بی‌سی فارسی به دلیل ضربه وسیعی بوده که به باند و شبکه خبرسازی جعلی داخل زندان وارد شده است.

هر چند پیش از این و در جریان فتنه۸۸ بارها و بارها دست مخملی غرب به وضوح دیده می شد اما این بار دلیل جار و جنجال رسانه های ماهواره ای و سایت های ضدانقلاب عیان تر از گذشته شد.

رسانه هایی که روزانه از طریق وسایل ارتباطی با جواسیس، محکومین فتنه و عوامل منافقین در ارتباط بودند اکنون مشت های خود را خالی و راه های مراصلاتی خود با زندانیان دربند، قطع شده می بینند پس پربیراه نیست که صدای جیغ بنفش بیگانگان گوش فلک را کرد و از آنجا که عملا همه نقشه های خود را نقش بر آب می دیدند، راه اندازی سر و صدا و جار و جنجال رسانه ای طبیعی به نظر می رسید!

نکته قابل توجه در این بین شعار احترام به حقوق بشری است که در لابلای صحبت های سران غربی بصورت بزک شده دایما در بوق و کرنا سر داده می شود. همان حقوق بشری که مدعی هستند در ایران وجود ندارد، این اجازه را به غربی ها می دهد که با محکومان این کشور در زندان ها ارتباط برقرار کند و از سوی دیگر جمهوری اسلامی ایران را به عدم رعایت حقوق بشر متهم می کند.

اما سوالی که بهتر است سران غربی و سردمداران رسانه های ضدانقلاب به آن پاسخ دهند این است که آیا به جمهوری اسلامی این اجازه را می دهند که با محکومان امنیتی زندانی در زندان های آمریکا ارتباط ماهواره ای و رسانه ای برقرار کند و در برخی مواقع زمانی خاص دیدارهای حضوری نیز برقرار شود؟!

شاید این اتفاق در بهترین زمان ممکن افتاد. در روزهایی که هنوز خبر تصویب قطعنامه اتحادیه اروپا بر علیه ملت ایران از داغی نیفتاده و همچنان نقل محافل خبری است، کشف اسناد جاسوسی و ارتباطی با رسانه های ضدانقلاب، بخوبی نشان می دهد که اساسا تعریف غرب از حقوق بشر تعریفی متفاوت با تعریف جهانی از این مفهوم است و اصولا هر رژیم و نظامی که بر خلاف خواسته های غرب گام بردارد و نظری مغایر با نظرات او داشته باشد، ناقض حقوق بشر خوانده می شود! اتفاقی که در قبال ایران صدق می کند و امروز جمهوری اسلامی به نقض حقوق بشر محکوم و متهم می شود.

اتفاق به وقوع پیوسته در راستای ماجرای بند ۳۵۰ اوین بهترین پاسخ و برهان برای این پرسش است که براستی کدام کشور در سطح جهانی به دنبال نقض حقوق بشر و نقض قوانین سایر کشورهاست؟ کدام کشور است که سعی دارد با دخالت در روند مدیریتی سایر کشورها، نظام استقلالی آنها را مختل و به دنبال براندازی و کودتای نرم باشد؟

آیا این ایران است که با محکومان کشورهای غربی ارتباطی می گیرد و روزانه اخبار ضد و نقیضی را از درون سلول های زندان های غربی مخابره می کند یا این آمریکا و هم مسلکانش هستند که برای تقویت مخالفان و معارضان نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی کنند؟

هر چند آفتاب پشت ابر نمی ماند و نهایتا دست طمع غرب برای همه ملل جهان باز خواهد شد اما قطعا دشمن دست از دشمنی نخواهد کشید و هر روز به حیله ای نو و بروز به تقابل با نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد پرداخت. از این رو لازم است که دولتمردان ایرانی ضمن این که باید مراقب باشند تا تعریف تازه ای از عزت و شرافت ایرانی ارائه ندهند!، بیش از پیش نیز باید هوشیار باشند تا انشاءالله بذر طمع دشمنان را در نطفه بخشکانند.

منبع: فرهنگ نیوز

برچسب‌ها:

نظر شما