شناسهٔ خبر: 52961 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

تکمیلی/ جزییاتی تازه از جلسه روحانی با طیف خاصی از اصولگرایان

روحانی

یک منبع آگاه در گفتگو با نماینده اسامی دیگری از افراد حاضر در جلسه پنجشنبه شب در کاخ سعد آباد را اعلام کرد. بر این اساس افراد زیر در جلسه حضور داشته اند که البته حضور برخی از آنها شبهات و سوالاتی را در ذهن ایجاد خواهد کرد. در طیف شناسی افراد زیر می توان معجونی را یافت که البته انتخاب آنها حتما برای شخص رئیس جمهور دلایلی دارد که بر ما پوشیده است.

رحمانی فضلی(وزیرکشور)، پورمحمدی(وزیر دادگستری)، نوبخت(سخنگوی دولت)، نهاوندیان(رئیس دفتر)، مظفر(نماینده تهران و رئیس ستاد قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری۹۲ و معاون نظارت رئیس مجلس)، احمد کریمی(رئیس اصناف کشور)، سقایی(نماینده استهبان و عضو فراکسیون رهروان)، تقوی(رئیس سیاست گذاری ائمه جمعه و تشکیل دهنده جلساتی خودمحور، برای بعضی از اصولگرایان در چند ماه اخیر)، محسن رفیق دوست(نزدیک به باهنر و ناطق نوری)، محمد حسن ابوترابی فرد، باهنر و مصری(از هیئت رئیسه مجلس)، بادامچیان و حبیبی(از حزب موتلفه) و در عین حال گفته می شود علاوه بر غروی افراد دیگری نیز از قم دعوت شده اند.

حال باید دید جلسه فوق آن هم با این ترکیب، با چه نیتی تشکیل شده و آیا ادامه دار است یا خیر؟ در عین حال اثر آن بر روند آرایش سیاسی کشور مخصوصا در میان اصولگرایان چگونه خواهد بود؟ و سوال بی جواب آخر اینکه نقش رئیس جمهور در این میان چیست؟

نظرات مخاطبان 2 4

  • ۱۳۹۳-۰۲-۲۱ ۱۷:۱۸ 0 5

    چرا جناب مظفر را بعنوان مسئول ائتلاف سه گانه معرفى نميفرماييد !!! چون نميشه !!! چون اقتضا نميكنه !!! 
                                
  • ۱۳۹۳-۰۲-۲۱ ۲۳:۱۱ 0 1

    عجب ترکیبی!!!!!!!
                                
  • ۱۳۹۳-۰۲-۲۲ ۰۸:۴۶ 1 3

    از اصولگرایان بی ریشه خبری نیست!
                                
  • ۱۳۹۳-۰۲-۲۲ ۱۷:۵۶ 0 5

    وجه اشتراک انها نگران از برگشت دوباره احمدی نژاد است... 
                                

نظر شما