شناسهٔ خبر: 56244 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

نرخ انواع آپارتمان ۶۰ متری در تهران

به گزارش نماینده به نقل از مهر ؛ نرخ آپارتمان‌های ۶۰ متری در تهران به شرح زیر است :

آپارتمان دو خوابه با متراژ ۶۳ متر در پیروزی شکوفه با پارکینگ و انباری ۲۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در جردن ولیعصر واحدی با همین متراژ و یک خوابه ۵۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

واحد دیگری با مساحت ۶۱ متر و دوخوابه با پارکینگ در پونک بلوار عدل هم با ۲۳۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در شریعتی کلیم کاشانی واحدی دو خوابه با پارکینگ و انباری ۲۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در جنت آباد آپارتمانی ۶۵ متری و دوخوابه نوساز متری ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است و در امیرآباد شمال فاطمی واحدی ۶۳ متری و یک خوابه با عمر ۷ ساله ۳۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

همچنین در کاشانی شاهین جنوبی واحدی ۶۳ متری و دوخوابه با پارکینگ و انباری ۲۸۰ میلیون تومان فروخته می‌شود و در نارمک میدان صدم واحدی ۶۴ متری با عمر ۱۲ ساله و پارکینگ و انباری متری ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

برای آپارتمانی ۶۵ متری و دوخوابه با عمر ۴ ساله با پارکینگ در منطقه پونک ۳۰۰ میلیون تومان تعیین شده است و در طرشت شمالی واحدی ۶۴ متری و دوخوابه، نوساز با پارکینگ و انباری ۲۵۳ میلیون تومان فروخته می‌شود.

واحد دیگری در فردوس غرب با ۶۲ متر مساحت و نوساز با تمامی امکانات ۳۰۰ میلیون تومن قیمت گذاری شده است و در خاوران شهید سجادی واحدی ۶۱ متری با عمر ۳ ساله و پارکینگ و انباری ۱۳۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

نظر شما