شناسهٔ خبر: 59541 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سلیمی:

ادامه روند تفکیک جنسیتی در دانشگاه علامه

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از ادامه روند تفکیک جنسیتی در دانشگاه علامه خبر داد و گفت: تحقیقاتی در رابطه با نتایج تفکیک جنسیتی در دانشگاه آغاز کرده‌ایم و تا زمان اعلام نتایج تحقیقات، روند گذشته ادامه می‌یابد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در حال حاضر روند تفکیک جنسیتی گذشته ادامه می‌یابد زیرا  به عنوان رئیس دانشگاه تصمیم ندارم در رابطه با این موضوع نظر شخصی خود را دخیل کنم.

وی افزود: طرح تفکیک جنسیتی برنامه‌ای است که در یک دانشگاه بزرگ کشور اجرا شده و برای تصمیم‌گیری در رابطه با آن باید این مسئله را ارزیابی علمی کنیم.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی اظهار داشت: برای ارزیابی این طرح، مطالعاتی از ۴ ماه گذشته آغاز شده که در حال حاضر نیز ادامه دارد زیرا کارشناسان این طرح برای اعلام نتیجه فرصت بیشتری خواسته‌اند و قرار است پس از بررسی‌های لازم نتایج را به من اطلاع دهند.

سلیمی گفت: در ارزیابی علمی طرح تفکیک جنسیتی مسائلی نظیر  مسائل اخلاقی، آموزشی و غیره بررسی شده و مقایسه با دانشگاه‌های دیگر نیز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در رابطه با طرح تفکیک جنسیتی تصمیم شخصی نمی‌گیرم، گفت: ما نتایج تحقیقات را به وزارت علوم و شورایعالی انقلاب فرهنگی منعکس می‌کنیم و از نهادهای فرادستی می‌خواهیم که در تصمیم‌گیری به ما کمک کنند زیرا این موضوع در دانشگاه‌های ما سرنوشت‌ساز است.

نظر شما