شناسهٔ خبر: 60185 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

تطهیر «باغی» با دروغ

خاتمی دوستی می‌گفت آشفتگی حامیان فتنه و اصلاح‌طلبان بدخیم از آن روزی اوج گرفت که مطهری جریان ملاقات خود با رهبر انقلاب را بازگو کرد

نماینده / امیرابراهیم رسولی - به نظر می‌رسد عملیات رسانه‌های اصلاح‌طلب برای تطهیر یکی از سران فتنه کار را به دروغ‌پردازی و نشر اکاذیب رسانده است. نشر خبری جعلی از افراد خوش‌نام و صاحب اسم در جهت زدودن غبار از چهره افراد مسئله‌دار روشی است که به نظر می‌رسد در دستور کار رسانه‌های حامی فتنه قرار گرفته است. خبر کذب چند ساعت اخیر از قول حدادعادل درباره یکی از سران فتنه و به جهت تطهیر وی نشان از اثبات چنین رویکردی دارد.

داستان این پدیده به حرکتی از سوی نمایندگان ملت باز می‌گردد که در هفته گذشته خواستار اجرای قانونی شدند که معلق شده و اراده‌ای بر اجرا و انجام آن نبود. اینکه ناظرین به اجرای قانون که همانا نمایندگان مجلس هستند حق دارند در این حوزه ورود کنند طبعاً هر عقل سلیمی را قانع می‌کند اما اینکه چرا آشفتگی حامیان سران فتنه آنان را دستپاچه کرده و به چنین اقداماتی دست می‌زند خود جای تأمل دارد. دوستی می‌گفت آشفتگی حامیان فتنه و اصلاح‌طلبان بدخیم از آن روزی اوج گرفت که مطهری جریان ملاقات خود با رهبر انقلاب را بازگو کرد و موضع ضد فتنه‌گران علنی‌تر شد. گرچه خود مطهری ناخواسته و غیرعمد باعث شد تا فضا برای اصلاح‌طلبان و حامیان فتنه تنگ شود اما این اتفاق افتاد و به نظر می‌رسد وضعیت هر روز بر آنان وخیم‌تر می‌شود. این دوست اصلاح‌طلب می‌گفت: علی مطهری با انتشار محتوای جلسه فرزندان شاهد با رهبر انقلاب وضعیت ما را بدتر کرد حالا دیگر نمی‌توانیم به صراحت موضع قبلی‌مان را ادامه دهیم و باید سکوت کنیم تا زمان بگذرد. حالا پس از گذشت چند هفته از آن ماجرا به نظر می‌رسد پیگیری نمایندگان بر اجرای قانون کار را بر حامیان فتنه دشوارتر کرده و آنان را به انتشار اخبار کذب وادار کرده است.

خبری که اساسا تکذیب می‌شود، نه جلسه‌ای برگزار شده و نه صحبتی در این میان اما یک سایت زرد که معلوم نیست با کدام بودجه به صورت دفعی متولد شده خبر را منتشر می‌کند و رسانه‌ای مکتوب به نقل از وی کار می‌کند. دوستان مدعی اخلاق ظاهراً شعارهای خود را فراموش کرده‌اند و این روزها برای تطهیر جریان فتنه به این روش‌ها افتاده‌اند تا شاید بتوانند فضا را برای اعمال غیر قانونی خود از جمله عدم اجرای مصوبه شورای امنیت ملی آماده کنند. اینکه چرا دست به دامان حدادعادل شده‌اند خود نکته‌ای است که در اینجا به آن نمی‌پردازیم اما بهتر نیست دوستان به جای این دست و پا زدن‌ها به توبه دسته‌جمعی روی بیاورند و با اعتراف به اشتباهات گذشته خود را تطهیر کنند که با دروغ و نشر اکاذیب هیچ نجاستی پاک نخواهد شد. پاکی آب کر می‌خواهد که ظاهراً دوستان ندارند.

نظرات مخاطبان 0 3

  • ۱۳۹۳-۰۴-۲۳ ۱۷:۲۵ناهید 1 4

    واضح بگید دیگه ایا باغی همون خاتمیه
                                
  • ۱۳۹۳-۰۴-۲۳ ۱۷:۳۰نیما 2 0

    اخر به خاطرمواضعتون تعطیل میشینا
                                
  • ۱۳۹۳-۰۴-۲۴ ۰۹:۵۶سعید 1 6

    شما نگران تعطیل شدن سایت نباش مهم اینه که حقیقت گفته بشه عزیزم....
                                

نظر شما