شناسهٔ خبر: 60484 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

اظهارات تند اولادی درمورد پشت پرده جدایی اش از استقلال

اولادی در خصوص دلایل جدایی اش از استقلال گفت: انصافا استقلالی‌ها خیلی من را اذیت کردند و باید بگویم بزرگترین اشتباه زندگی‌ام آمدن به استقلال بود.

به گزارش نماینده،  مهرداد اولادی پس از فسخ قرارداد رسمی با استقلال در هیات فوتبال تهران در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبر اظهار داشت: امسال از استقلال جدا شدم و به ملوان رفتم، خیلی خوشحالم که به شهر انزلی بر می‌گردم و امیدوارم روزهای خوبم در آنجا را تکرار کنم.

وی در خصوص دلایل جدایی اش از استقلال گفت: انصافا استقلالی‌ها خیلی من را اذیت کردند و باید بگویم بزرگترین اشتباه زندگی‌ام آمدن به استقلال بود. از قرارداد ۵۰۰ میلیونی من ۲۰۰ میلیون گرفتم که آن را هم افشارزاده کمک کرد که از او تشکر می ‌کنم.

اولادی افزود: متاسفانه امسال کسانی در استقلال بازی کردند که نباید بازی می‌کردند، من با تمام انگیزه و در حالی که بازیکن تیم ملی بودم به استقلال آمدم اما چون آقایان اصلا به تمرین نگاه نمی‌کردند به من بازی نمی‌رسید.

مهاجم جدید ملوان ادامه داد: قبل از بازی‌ها ارنج تیم معلوم بود و انگیزه‌ای برای خیلی ها وجود نداشت، آقای قلعه‌نویی اگر ۲ بازی پشت هم به من بازی می دادی و مثل بقیه که از آنها بازی می‌گرفتی با من رفتار می‌کردی الان یکی از بهترین های تیمت بودم.

وی در پایان گفت: چون با کسی رابطه نداشتم در استقلال بازی نمی کردم ولی از همین جا از هواداران استقلال عذر خواهی می‌کنم چون خطاب من اصلا به آنها نبود و نیست اما یکسری در استقلال خیلی به من ظلم کردند.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۴-۲۵ ۱۸:۲۱... 0 0

    شاهکارت پنالتی بود تو بازی اسیایی بسه
                                

نظر شما