شناسهٔ خبر: 61083 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

شریعتمداری: پروژه نیمه تمامی نباید تا پایان دولت یازدهم باقی بماند

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: پروژه نیمه تمامی نباید تا پایان دولت یازدهم باقی بماند و باید تمام تلاش مسئولان در راستای هرچه سریع تر به بهره برداری رسیدن پروژه های انتخاب شده در دولت باشد.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور ظهر سه شنبه در شورای برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان استانی باید از ظرفیت ها و پتانسیل های مختلف در بخش های مختلف استان در مسیر توسعه استفاده کنند.

شریعتمداری ادامه داد: در دولت تدبیر و امید قدم خوبی که در این استان برداشته شده است، استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی بوده است که ما نیز روی این مهم تاکید بسیاری داریم.

وی اذعان داشت: ارتباط نظامندی باید بین دستگاه های اجرایی وجود داشته باشد و تصمیمات و مذاکرات متعددی در این خصوص باید انجام گیرد که این تصمیمات منجر به توسعه استان شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: پروژه هایی که دارای درصد پیشرفت مناسبی هستند در اولویت تخصیص اعتبار و بهره برداری قرار گیرند.

شریعتمداری گفت: پروژه نیمه تمامی نباید تا پایان دولت یازدهم باقی بماند و باید تمام تلاش مسئولان در راستای هرچه سریع تر به بهره برداری رسیدن پروژه های انتخاب شده در دولت باشد.

دفتر برنامه ریزی و  توسعه استان را قوی کنیم

شریعتمداری بیان داشت: دولت برای تامین اعتبار پروژه نیمه تمام با درصد پیشرفت فیزیکی بالا در سال های ۹۴  و ۹۳ تلاش خود را انجام می دهد.

وی اذعان داشت: مدیران این استان زمینه لازم برای بیان گزارش های خوبی در سفر رئیس جمهور به استان فراهم کنند و اگر این اقدام اگر به خوبی انجام شود می تواند در پیشرفت توسعه ای استان کمک خوبی باشد.

وی بیان کرد: دفتر برنامه ریزی و  توسعه استان را قوی کنیم و وفعالیت ها و اولویت هایی که از قبل پیش بینی شده را شناسایی واجرایی کنیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور اذعان داشت: از ظرفیت های بخش های غیر دولتی و ظرفیت های سرمایه گذاران باید در این استان بیشترین بهره رابگیریم و پروژه ها را به گونه ای انتخاب کنیم که تا پایان دولت یازدهم به انجام برسد و نیمه تمام نماند و پروژه هایی که در این دولت برای توسعه استان انتخاب می شود و تامین اعتبار می شود باید طی سه سال تامین اعتبار و به بهره برداری برسد.

نظر شما