شناسهٔ خبر: 61655 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم

جبهه اصلاح طلبان به شعار"نه غزه، نه لبنان" واکنش نشان داد/ این شعار از سوی خائنین به نظام سرداده شد

مجید محتشمی‌ سخنگوی جبهه اصلاح طلبان گفت: شعار "نه غزه نه لبنان" از سوی خائنین به نظام و انقلاب در سال ۸۸ سر داده شد.

به گزارش نماینده به نقل از نسیم، مجید محتشمی، سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان و دبیرکل حزب آزادی با بیان اینکه آنهایی که در سال ۸۸ شعار "نه غزه، نه لبنان" سر دادند خائن به کشور و نظام بودند گفت: متأسفانه در آن برهه از زمان اشخاصی با اهدف براندازی نظام به میدان آمدند و شعار " نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران " را سر دادند.

وی افزود: رئیس‌جمهور نیز به این امر اعتقاد دارد که این افراد خائن به کشور و آرمان های جمهوری اسلامی ایران هستند؛ این افراد در آن زمان با سر دادن این شعار سعی داشتند نقش اپوزیسیون را برای نظام جمهوری اسلامی داشته باشند.

محتشمی با بیان اینکه اعضای حزب متبوعش نیز معتقد به این است که باید شعار "هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام" جایگزین شود اظهار داشت: ریشه شعاری که در سال ۸۸ و در میان آتش فتنه سر داده شد به دشمنان انقلاب و به اصول آن طرف آبی برمی‌گردد، و کسانی که به نظام جمهوری اسلامی ایران اعتقادی ندارند سعی داشتند مردم را به نظام بی اعتماد سازند.

وی با تأکید بر اینکه دولت اعتدال خط مشی و راهبردش با اپوزسیون نظام فاصله دارد خاطر نشان کرد: اظهارات رئیس‌جمهور و مشاور وی این ادعا را ثابت می‌کند که دولت اعتدال خط و راهبردش متفاوت است و نسبتی با فتنه‌گران ندارد.

نظر شما