شناسهٔ خبر: 61688 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

فکری:

غیبت صادقی و عمران‌زاده برای ما مشکل‌ساز می‌شود

مربی تیم فوتبال استقلال گفت که غیبت دو مدافع این تیم، آنها را در هفته‌های ابتدایی لیگ دچار مشکل خواهد کرد.

به گزارش نماینده، محمود فکری در گفت‌وگو با تسنیم درباره بازی‌های استقلال در مسابقات چهارجانبه جام شهدا اظهار داشت: استقلال نیاز داشت با انجام بازی‌های تدارکاتی بیشتر به هماهنگی برسد. اگر این جام برگزار نمی‌شد، باید پیش از آغاز فصل بازی‌های دوستانه انجام می‌دادیم.

وی ادامه داد: در دو بازی جام شهدا خیلی از بازیکنان برای نخستین در کنار هم بازی می‌کردند و نیاز بود بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند. برای ما در این مسابقات برد و باخت مهم نبود و بیشترین هدف ما قرار گرفتن در شرایط مسابقه بود.

مربی استقلال با اشاره به بازی نخست این تیم در لیگ برتر مقابل راه‌آهن که پنج‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: بعد از انجام مسابقات جام شهدا تلاش می‌کنیم با تمریناتی که این چند روز انجام می‌دهیم، خودمان را آماده بازی با راه‌آهن کنیم تا از همان ابتدا گام اول را محکم برداریم.

فکری در خصوص غیبت امیر حسین صادقی و حنیف عمران‌زاده در هفته‌های ابتدایی لیگ به دلیل مصدومیت گفت: این موضوع به ضرر ما است و دچار مشکل می‌شویم. با این وجود بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند در خط دفاع بازی کنند. شاید تجربه آنها کم باشد ولی با هماهنگی و تمرینات بیشتر می‌توانند خودشان را نشان دهند.

نظر شما