شناسهٔ خبر: 61691 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

داسیلوا:

رقابت من و نیلسون فقط در دربی و داخل زمین است!

دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال استقلال معتقد است که دربی تهران بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال شبیه به دربی‌های برزیل است.

به گزارش نماینده، آلبرت رافائل داسیلوا در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص حضورش در تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: از اینکه در اینجا حضور دارم، خوشحالم. استقلال برای من یک انتخاب خوب بود و می‌توانم در این تیم پیشرفت کنم. امیدوارم بتوانم در این تیم موفق باشم و روزهای خوبی را با استقلال پشت سر بگذارم.

دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط زندگی‌اش در تهران گفت: در تهران بیشتر با نیلسون هستم و با یکدیگر رفت‌وآمد می‌کنیم. خانواده‌های‌مان را هم با یکدیگر آشنا کرده‌ایم و نیلسون به من کمک می‌کند تا بیشتر با شرایط زندگی در اینجا آشنا شوم.

داسیلوا در پاسخ به این سؤال که با توجه به رقیب بودنش با نیلسون و حضور او در تیم رقیب مشکلی با این قضیه ندارد، عنوان کرد: رقابت من و نیلسون فقط در دربی و داخل زمین خواهد بود و بیشتر با هم دوست هستیم تا رقیب.

وی در خصوص اینکه از دربی تهران چیزی می‌داند یا نه، اظهار داشت: نیلسون در این خصوص صحبت‌هایی با من داشته و از اهمیت این بازی گفته است. فکر می‌کنم دربی تهران هم شبیه دربی‌های برزیل است.

دروازه‌بان برزیلی استقلال خاطرنشان کرد: در تمام شهرهای بزرگ برزیل که دربی برگزار می‌شود ۹۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌روند. شنیده‌ام که اینجا هم همینطور است و تماشاگران استقبال خوبی از دیدار استقلال و پرسپولیس می‌کنند.

نظر شما