شناسهٔ خبر: 61726 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

آلمان به افتخار قهرمانانش می‌ایستد

باشگاه بایرن مونیخ هرگز گواردیولا را اخراج نمی‌کند

فوتبال رئیس باشگاه بایرن مونیخ به هواداران این تیم قول داد که پپ گواردیولا تا پیش از به پایان رسیدن قراردادش هرگز توسط باواریایی‌ها اخراج نخواهد شد.

به گزارش نماینده، باشگاه بایرن مونیخ سابقه اخراج مربی خود را در فصل بعد از رقابت‌های جام جهانی دارد. سرخپوشان مونیخ در ماه ژانویه ۲۰۰۷ بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ فلیکس ماگات را اخراج کردند و در ماه آوریل ۲۰۱۱ لوئیز فن‌خال را از سمت سرمربیگری این تیم کنار گذاشتند.

کارل هاینتس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ با اشاره به اینکه سرمربی ۴۳ ساله این تیم نباید نگران جایگاه شغلی‌اش باشد، گفت: بایرن مونیخ هرگز گواردیولا را اخراج نخواهد کرد و می‌توانم در این مورد به شما تعهد کتبی بدهم. پپ تا تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۶ با بایرن قرارداد دارد.

وی افزود: مسلماً کار برای بازیکنان بایرن پس از حضور در جام جهانی و تعطیلات کوتاه‌مدتی که داشته‌اند ساده نیست ولی خوشبختانه ما مربی داریم که در این شرایط خیلی آرام است و صبورانه به کارش ادامه می‌دهد. پپ به من گفت که می‌داند باید چه کار کند و چگونه می‌شود این اوضاع را تحت کنترل خود در آوریم. گواردیولا در سال ۲۰۱۰ چنین شرایطی را تجربه کرده است، زمانی که تیم ملی اسپانیا قهرمان جهان شد و ستاره‌های بارسلونایی لاروخا با ریکاوری نه‌چندان خوبی به نیوکمپ بازگشتند.

رومنیگه خاطر نشان کرد: به ندرت پیش آمده بود که از تورنمنتی مثل جام جهانی برزیل لذت ببرم. بعد از فینال هم خوشحال بودم، چون بازیکنان ما همگی سالم بودند و بدون آسیب‌دیدگی به خانه برگشتند برخلاف یورو ۲۰۰۸ که فرانک ریبری و جام جهانی ۲۰۱۰ که آرین روبن مصدوم شدند.

رئیس باشگاه بایرن مونیخ در پایان تصریح کرد: همچنین برای بازیکنان پا به سن گذاشته‌ترمان همچون فیلیپ لام و باستین شواین‌‎اشتایگر خیلی خوشحالم، چون قهرمانی در برزیل را تجربه کردند، هدفی که سال‌ها به دقت برای آن تلاش کرده بودند. آلمان به افتخار این قهرمانانش می‌ایستد و عاشق آنهاست.

نظر شما