شناسهٔ خبر: 61729 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

خبر فوری بی‌بی‌سی: پای یک سرباز اسرئیلی در غزه "پیچ خورد" ! + عکس

بی بی سی علی‌رغم اینکه بیش از ۱۰۰۰ نفر در غزه کشته و حدود ۶ هزار نفر نیز زخمی شده‌اند، شبکه خبری بی‌بی‌سی انگلیسی در خبری فوری اعلام کرد که پای یک سربازی اسرائیلی در غزه "پیچ خورده" است.

به گزارش نماینده، شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی انگلیسی با درج خبری در بخش اخبار مهم خود، از پیچ خوردن پای یک سرباز اسرائیلی در نوار غزه خبر داد.

متن خبر تلویزیون بی‌بی‌سی را بخوانید: ISRAELI SOLDIER TWISTS ANKLE IN GAZA

بی بی سی

پیشتر نیز، بسیاری از مسلمانان و همچنین شهروندان انگلیسی نسبت به نحوه پوشش تحولات غزه و انتشار اخبار یک‌طرفه به نفع اسرائیل، در مقابل دفتر این شبکه در لندن تجمع کرده بودند.

پیش از آغاز تهاجم نظامی اسرائیل به غزه، نوری المالکی نخست وزیر عراق نیز به شدت نسبت به نحوه پوشش اخبار این کشور و درگیری‌های ارتش عراق با گروهک داعش انتقاد کرده بود.

امروز روز بیستم تهاجم زمینی، دریایی و هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به غزه است و در جریان این حمله، که اسرائیل آغازگر آن بوده و تاکنون بیش از ۱۱۴۷ فلسطینی شهید و  بیش از ۶ هزار مجروح در پی داشته است.

همچنین امروز، اسرائیل به طور یکجانبه آتش بس چند ساعته در نوار غزه اعلام کرد، اما با گذشت چند ساعت از این اعلام، خودش با حمله دوباره به غزه، ‌ این آتش‌بس را نقض کرد.

از سوی دیگر، امروز حماس اعلام کرده که به مدت ۲۴ ساعت آتش بس اعلام می کند اما با گذشت چند ساعت از این اعلام آتش بس حماس، هنوز مقامات اسرائیلی با این آتش بس موافقت نکرده‌اند.

شبکه تلویزیونی بی بی سی که یک بنگاه خبری محسوب می‌شود، به چند زبان دنیا پخش تلویزیونی داشته و زیر نظر مستقیم وزارت خارجه انگلیس فعالیت می‌کند.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۵-۰۵ ۱۶:۵۸علی 0 0

    اینها تو بی بی سی بیشتر به فکر فساد و فحشا و زنا خودشان هستند  کجا به فکر مردم غزه هستند اعلام پیچ خوردگی صم الاغ اسرائیلی از روی شهوت و مستی زری زده اند
                                

نظر شما