شناسهٔ خبر: 61733 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

افشارزاده:

نكونام نبايد از اين ادبيات استفاده می كرد/ مبلغ قراردادها دوباره منتشر می شود!

افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال تاكيد كرد از جواد نکونام توقع نداشتم چنین مصاحبه ای علیه سرمربی پیشین خودش در تیم های ملی و استقلال انجام دهد.

به گزارش نماینده به نقل از كاپ، بهرام افشارزاده و در خصوص آخرین وضعیت تیم استقلال پیش از حضور در چهاردهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: شرایط خوبی برای تیم حاکم است و گزارش هایی که از کادر فنی به دستم می رسد حاکی از آمادگی بازیکنان برای حضور در مسابقات لیگ برتر است. تنها موضوعی که هنوز برای ما مشخص نشده این است که روز پنجشنبه باید با چه تیمی بازی کنیم چون وضعیت باشگاه راه آهن هنوز روشن نیست و مسئولان باشگاه از جمله آقای نظری جویباری در تلاش هستند تا از طریق سازمان لیگ در این خصوص کسب اطلاع کنند.

مدیرعامل استقلال در این خصوص که جواد نکونام در مصاحبه ای علیه سرمربی تیم استقلال مطالبی را عنوان کرده خاطرنشان کرد: از آقای نکونام توقع این کار را نداشتم او جزو فوتبالیست هایست که بنده علاقه شخصی به او دارم، اما تعجب می کنم که چرا چنین مطالبی از سوی او در مورد سرمربی استقلال که پیش از این سرمربی نکونام در تیم های ملی و استقلال هم بوده عنوان شده است.

افشارزاده اضافه کرد: ماندگاری اسامی بازیکنانی همچون مهدوی کیا و علی کریمی به خاطر حسن اخلاق آنها بوده و در طول تاریخ نیز ثابت شده ورزشکارانی که پیش از ورزش در اخلاق حرف اول را می زدند ماندگارتر شده اند چراکه نام ورزشکاران پس از خداحافظی از دوران قهرمانی از یادها می رود، اما آنچه در ذهن علاقمندان به ورزش باقی می ماند حسن خلق و رفتار پسندیده آنهاست.

وی ادامه داد: اینکه یک بازیکن با یک مربی یا برعکس اختلاف سلیقه داشته باشند یک امر طبیعی است اما به اعتقاد من هرگز نباید چنین اختلافاتی به رسانه ها کشیده شود و طرفین باید حرمت یکدیگر را در سطح جامعه حفظ کنند. خضوع و خشوع جزو اولین آموخته های ورزشکاران در هر رشته ای است که انتظار داشتیم جواد نکونام هم این مسائل را رعایت می کرد. این بازیکن باید رعایت کوچکتری و بزرگتری را می کرد و از  چنین ادبیاتی درباره امیر قلعه نویی استفاده نمی کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال کاپ که آیا باشگاه استقلال در قبال این مصاحبه موضع حقوقی خواهد گرفت یا نه گفت: باید به طور دقیق این مصاحبه را همراه با همکارانم در بخش  حقوقی مطالعه کنیم و سپس تصمیمات لازم را در این باره خواهیم گرفت. در صورتی که نیاز به شکایت از این بازیکن باشد، حتما این اقدام صورت می پذیرد. قلعه نویی مربی باتجربه ای است که نه تنها با این مصاحبه ها از مسیر خود منحرف نمی شود بلکه مصمم تر از قبل به کار خود ادامه می دهد.

افشارزاده علت لغو مراسم جشن پیراهن تیم استقلال را این چنین عنوان کرد: به واسطه نزدیک بودن این جشن با عید سعید فطر موفق نشدیم خیلی از میهمانانی که در نظر داشتیم تا در این مراسم دعوت کنیم را گردهم بیاوریم و از طرف دیگر به خاطر جشن های متعدد در سالن های شهر تهران به مناسبت عید فطر مکان مناسبی نیز پیدا نشد تا برگزاری این مراسم فعلا لغو شود. باشگاه استقلال خواهان این است که مراسمی در خور شان و نام این باشگاه برای تیم استقلال تدارک ببیند.

وی در ارتباط با علت عدم انتشار اسامی برخی از اعضای کادر فنی و بازیکنان در فهرست منتشر شده قراردادهای اعضای کادر فنی روی سایت باشگاه استقلال تصریح کرد: این اتفاق با هماهنگی مسئولان باشگاه انجام شده و قرار است در فهرست جدید اسامی این عزیزان به همراه ارقام قراردادشان منتشر شود و از این بابت مشکلی نیست.

مدیرعامل استقلال در واکنش به مواضعی که رسانه ها درباره انتشار فهرست قراردادهای بازیکنان و مربیان این تیم گرفته اند بیان کرد: از همه اصحاب رسانه تشکر می کنم و همه نقدهایشان را به جان می خرم، اما باید پذیرفت اقدامی که باشگاه استقلال انجام داد کار کوچکی نبود ما تعداد زیادی از بازیکنانمان را با ارقامی کمتر از قرارداد سال گذشته شان در تیم نگه داشتیم و این خود برای باشگاه استقلال اتفاق مثبتی بود که باعث دلگرمی بنده و همه همکارانم در باشگاه شد.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا در مواجهه با این انتقادات دلسرد شده است یا نه افزود: به هیچ وجه! با همان قدرتی که کارم را در باشگاه استقلال آغاز کردم و تا اینجا جلو آمده ام با همان توان به جلو حرکت خواهم کرد و از همه رسانه ها تشکر می کنم که در این مدت به باشگاه استقلال لطف و توجه داشته اند.

نظر شما