شناسهٔ خبر: 61737 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

مروری بر حملات اين سال‌ها به قلعه‌نويی/ تبانی، سنگسار، توطئه!

قلعه نویی سرمربي استقلال طي سال‌هاي اخير با اتهاماتي مواجه شده كه شايد مرور خلاصه‌اي از آنها تكان‌دهنده باشد

به گزارش نماینده، جواد نكونام اولين نفري نيست كه قلعه‌نويي را مورد حمله قرار مي‌دهد. در واقع سرمربي استقلال طي سال‌هاي اخير با اتهاماتي مواجه شده كه شايد مرور خلاصه‌اي از آنها تكان‌دهنده باشد.

مهرداد اولادي: اینکه سه سال در اردوی تیم ملی باشی و دم جام جهانی به این تیم دعوت نشوی خیلی سخت است و این اتفاق را فقط به واسطه نداشتن یکسری ارتباطات خودم با افراد نزدیک به کادر فنی تیم استقلال می‌دانم. در استقلال چون ارتباطات خاص نداشتم از من استفاده نمی‌شد.

گوران لاوره: امیر قلعه‌نویی که در ایران ۵ جام به دست آورده درست همانند «دون کورلئونه»در فیلم پدرخوانده عمل می کند. او در اوکراین به من گفت که چه انتظارهایی دارد و وقتی به ایران بازگشتیم او با من صحبت کرد. در آن زمان شاید فکر می‌کرد برای اینکه من را در ترکیب قرار داده باید پولی به او بپردازم.

فرهاد مجيدي: شاگرد مكتب حجازي هستم و با ناپاك‌ها كار نمي‌كنم.

واعظ آشتياني: پاک‌ترین مقامی که استقلال کسب کرد مقام سومی با صمد مرفاوی بوده است.

مجتبي جباري: قلعه نویی را اینقدر بزرگ نكنيد، اگر او بزرگ بوده چرا در آسیا با استقلال نتيجه نگرفته است؟

جواد زرينچه: استقلال اهواز به اين دليل در ليگ دوم سقوط نكرد كه قلعه‌نويي از ما خواست مقابل‌شان شل بازي كنيم و ما هم قبول كرديم.

مدير رسانه‌اي تراكتورسازي: به بازیکنان سفارش شده بود مقابل استقلال محکم بازی نکنند. دوستان سال گذشته با خرید بازیکنان سفارشی بیش از دو میلیارد تومان به باشگاه ضرر زدند. سال گذشته شاهد ارباب رعیتی در تیم بودیم و کارهایی مثل دست‌بوسی، شانه‌بوسی و پشت‌سر دیگران راه رفتن متداول شده بود. برخي آقايان در اردوي تركيه كارهايي كردند كه حكم شرعي‌اش سنگسار است.

جواد نكونام: به نظر من مافيا در فوتبال ايران وجود دارد. هنوز هست و دارند ريشه فوتبال ايران را مي‌زنند. اين‌ها جرات ندارند حرف‌شان را بزنند. شما به ادبيات‌شان نگاه كنيد؛ چطور به خبرنگاران توهين مي‌كنند؟ چطور به طرفداران توهين مي‌كنند؟ چطور در رختكن به بازيكن فحش‌هاي آنچناني مي‌دهند؟ نقشه کشیده بودند جای کروش را بگیرند. آقايان دو روز رفتند تمرين يك تيم آلماني را از پشت فنس نگاه كردند، هنوز دارند درباره‌‌اش حرف مي‌زنند.

 

منبع: بانک ورزش

نظر شما