شناسهٔ خبر: 62607 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

انتخابات هیئت‌رئیسه کمیسیون تولید ملی مجلس، دوشنبه هفته آینده

فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس درباره زمان برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی، گفت: دوشنبه هفته آتی انتخابات هیئت‌رئیسه کمیسیون برگزار خواهد شد.

به گزارش، نماینده، حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره زمان برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی، گفت: دوشنبه هفته آتی انتخابات هیئت‌رئیسه کمیسیون برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نهایی شدن لایحه حمایت از تولید ملی در هیئت دولت، گفت: لایحه حمایت از تولید ملی هفته گذشته قطعی شده و مقرر شد که بعد از تعطیلات مجلس، دولت لایحه مذکور را به مجلس ارسال کند.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی افزود: لایحه حمایت از تولید ملی پس از اعلام وصول در صحن علنی، برای بررسی بیشتر به کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی ارجاع می‌شود.

فولادگر در پاسخ به این پرسش که آیا لایحه حمایت از تولید ملی فوریت‌دار در مجلس بررسی خواهد شد؟ گفت: زمانی که گزارش این لایحه در کمیسیون ویژه برای بررسی در صحن علنی تهیه شود، برای در اولویت قرار گرفتن لایحه تقاضا خواهیم داد.

وی در خصوص گزارش اولیه کمیسیون ویژه درباره اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: هم‌اکنون در حال بررسی چارچوب پیشنهادی گزارش اولیه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی تحت عنوان راه‌های تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی هستیم و احتمالاً تا پایان مردادماه یا حداکثر تا پایان تابستان(شهریور ماه) گزارش کمیسیون درباره اقتصاد مقاومتی را برای ارسال به صحن علنی مجلس نهایی خواهیم کرد.