شناسهٔ خبر: 63747 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

احتمال تغییر تاریخ دربی پایتخت

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: هنوز مشخص نیست تاریخ دیدار دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در روز ۳۰ آبان تغییر کند.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، لیگ برتر فوتبال ایران هنوز به هفته چهارم خود نرسیده است که از همین حالا زمزمه‌های تغییر تاریخ بعضی از مسابقات در هفته‌های آینده به گوش می‌رسد. دیدار پرسپولیس و استقلال یکی از همین مسابقات است که طبق برنامه قرار است در تاریخ ۳۰ آبان برگزار شود ولی احتمال تغییر تاریخ این بازی هست. از آنجا که تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی کره جنوبی دیدار تدارکاتی برگزار می‌کند، احتمالا تاریخ دربی هم چند روزی عقب‌تر بیفتد.

غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در این خصوص گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست ولی تلاشمان این است که کمترین تغییر را در برنامه لیگ داشته باشیم.

وی تاکید کرد: دیدار ایران با کره جنوبی هنوز قطعی نشده است که ما بخواهیم برنامه‌هایمان را بر اساس آن تغییر دهیم. ابتدا باید برگزاری این بازی قطعی شود تا بعد از آن با توجه به تعداد بازیکنان ملی پوش تیم‌ها، برنامه لیگ را هماهنگ کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان با بیان اینکه هنوز صحبتی از تاریخ دربی مطرح نشده است، گفت: اول باید دید شرایط چطور است و سپس طبق آن برنامه ریزی کرد.

نظر شما