شناسهٔ خبر: 63850 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اعلام منع آمد و شد در فرگوسن آمریکا /تصاویر

در پی اعلام فرماندار ایالت میسوری برای اعلام منع رفت و آمد در شهر فرگوسن آمریکا مردم این شهر به این تهدیدات توجهی نشان نداند و برای اعتراض به کشته شدن نوجوان سیاه‌پوست آمریکایی به دست پلیس به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران،  در پی اعلام" جی جکسون" فرماندار ایالت میسوری برای اعلام حالت فوق‌العاده و منع رفت و آمد در فرگوسن آمریکا مردم این شهر در اعتراض به کشته شدن نوجوان ۱۸ ساله سیاه‌پوست توسط پلیس این کشور به این ممنوعیت‌ها  توجهی نشان نداند و به خیابان‌ها آمدند.

بر اساس این حکم که لحظاتی پیش به مرحله اجرا درآمد، معترضان به مدت ۵ ساعت اجازه ندارند در مناطقی از شهر تجمع کنند. این در حالیست که معترضان هیچ توجهی به این حکم ندارند و در خیابان‌های شهر تجمع اعتراضی برپا کرده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها نیروهای ضدشورش پلیس حضور گسترده‌ای در منطقه دارند و احتمال بروز درگیری میان معترضان و نیروهای پلیس وجود دارد.

"مایکل براون" نوجوان ۱۸ ساله سیاهپوست آمریکایی هفته گذشته در حالی که غیرمسلح بود و دستانش را به نشانه تسلیم بالای سرش برده بود، توسط افسر پلیس سفیدپوست آمریکا در شهر "فرگوسن" در ایالت "میسوری" آمریکا کشته شد.

تظاهرات در فرگوسن آمریکا

تظاهرات در فرگوسن آمریکا

تظاهرات در فرگوسن آمریکا

نظر شما