شناسهٔ خبر: 64730 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

بازیکن برزیلی مدنظر پرسپولیس کیست؟+عکس

سرمربی تیم فوتبال در حالی عملکرد هافبک برزیلی را با تماشای فیلم بازی های او تایید کرده که شاید قیمت بالای این بازیکن مانع انتقالش به لیگ برتر ایران شود.

به گزارش نماینده به نقل از خبرگزاری دانشجو، آندره فرانسیسکو موریتز هافبک ۲۸ ساله برزیلی مد نظر سرمربی پرسپولیس قرار گرفته است.

بازیکن برزیلی

علی دایی فیلم بازی های این بازیکن را تماشا کرده و اعلام کرده باید برای جذب او ابتدا عملکردش را در تمرینات نیز ببیند و سپس او را تایید نهایی کند.

 

موریتز ۲۸ ساله که ۱۸۷ سانتیمتر نیز بلندی قدش است، در پست هافبک تهاجمی بازی می کند. او فصل گذشته برای تیم بولتون در دسته اول لیگ انگلیس بازی کرد و در ۲۳ دیدار توانست ۷ گل به ثمر رساند.

 

موریتز فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳ نیز برای کریستال پالاس در ۲۷ بازی به میدان رفت و ۵ گل زد.

 

این بازیکن دوران حرفه ای فوتبالش را  پس از حضو در تیم های جوانان آوای و اینترناسیونال با تیم بزرگسالان اینترناسیونال در سال ۲۰۰۵ آغاز کرد و در ۱۷ بازی ۵ گل به ثمر رساند.

 

موریتز فصل بعد از آن به فلومیننزه پیوست و فقط ۴ بار در ترکیب قرار گرفت که حاصل آن ۳ گل بود.

 

او در سال ۲۰۰۷ راهی لیگ ترکیه شد و برای تیم قاسم پاشا اسپور تا سال ۲۰۱۰ در ۶۱ بازی به میدان رفت و ۱۶ گل زد.

 

این بازیکن در فصل ۲۰۱۰-۲۰۱۱ راهی کایسری اسپور شد و در ۲۱ دیدار فقط ۲ گل به ثمر رساند و در فصل بعدی به تیم "مرسین ایدمان یوردو" ملحق شد و در ۳۲ بازی ۴ گل به ثمر رساند.

 

موریتز در پایان فصل گذشته لیگ دسته اول انگلیس قراردادش با بولتون به پایان رسید و هم اکنون بازیکن آزاد محسوب می شود.

 

موریتز در انتقال های اخیر خود به تیم های مختلف پول زیادی بدست آورده است. برای مثال او در انتقال از قاسم پاشا به کایسری اسپور ۱.۳۲ میلیون پوند، در انتقال از کایسری اسپور به مرسین ۸۸۰ هزار پوند، در انتقال از مرسین به کریستال پالاس ۷۹۲ هزار پوند و در انتقال از کریستال پالاس به بولتون نیز ۱.۳۲ میلیون پوند پول بدست آورد.

 

نکته جالب توجه اینکه موریتز همه این انتقال ها را به عنوان بازیکن آزاد انجام داد و در واقع هیچ پولی به باشگاه مقصدش نرسید.

 

این بازیکن که توانایی بازی در پست های وینگر چپ، وینگر راست و هافبک تهاجمی را دارد، هم اکنون در سایت ترانسفر مارکت ارزش ۱.۵ میلیون پوندی دارد. باید ببینیم که آیا مسئولان پرسپولیس در صورت تایید فنی موریتز از سوی علی دایی، آیا حاضرند نزدیک مبلغ ۱.۵ میلیون پوند (نزدیک به ۷.۵ میلیارد تومان) برای جذب او هزینه کنند یا نه. هر چند که پرداخت چنین پولی بسیار بعید و نزدیک به محال است، اما باید منتظر اخبار روزهای آینده پرسپولیس درخصوص جذب احتمالی این بازیکن بمانیم.

 

نظر شما