شناسهٔ خبر: 64776 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

صحبت‌های متفاوت سوشا مکانی:

تا حقم را نگیرم از پرسپولیس نمی‌روم! / عده‌ای به ظاهر دلسوز دشمن پرسپولیس هستند!

سوشا مکانی سوشا مکانی روز اولی که برای عقد قرارداد وارد باشگاه پرسپولیس شد عنوان کرد کار سخت مال مرد است. مکانی همچنان به این موضوع اعتقاد دارد و معتقد است در هر تیمی که بوده بهترین عملکرد را داشته است.

به گزارش نماینده، با سوشا مکانی درخصوص حواشی پرسپولیس، پیشکسوتان و اینکه گفته می‌شود او شاید نتواند در پرسپولیس موفق شود، صحبت کردیم و دروازه‌بان پرسپولیس در گفتگو با بانک ورزش، حرف‌های جالب و متفاوتی داشت.

این روزها حرف و حدیث پشت سر پرسپولیس زیاد است.
باید با این شرایط کنار آمد چرا که همیشه پشت سر تیم‌هایی چون پرسپولیس و استقلال حرف و حدیث زیاد است. حرف‌هایی که از روی دلسوزی است را باید جدی گرفت، اما بعضی از حرف‌ها بیهوده است. منظورم از این صحبت این است که باید ببینیم هدف کسانی که چنین مسائلی را مطرح می‌کنند چه است. یک سری دلسوز و نگران پرسپولیس هستند و دوست دارند پرسپولیس نتیجه بگیرد. بعضی‌ها هم صحبت‌هایشان از روی دلسوزی نیست و قصد تخریب کادر فنی و بازیکنان را دارند. پارسال هم این مسایل بود اما پرسپولیس با درایت کادر فنی و بازیکنان تا کسب عنوان قهرمانی پیش رفت. ما تنها ۵ امتیاز با صدر جدول فاصله داریم و با ۲ برد می‌شود این فاصله را جبران کرد امیدوارم از بازی فردا این بردها شروع شود.

به نظر خیلی به آینده پرسپولیس امیدوار هستی؟
این صحبت را از ته دل عنوان می‌کنم و با تمام وجود دوست دارم پرسپولیس نتیجه بگیرد. چه من باشم، چه نباشم. امیدوارم با شکست پدیده روند صعودی تیم شروع شود و اتفاقی رخ ندهد تا دشمن شاد شویم.

یکی از مشکلات پرسپولیس انتقادات بی‌وقفه پیشکسوتان این تیم است و به نظر می‌رسد شما از خودی ضربه می‌خورید.
من کوچکتر از آن هستم که بخواهم در مورد پیشکسوتان پرسپولیس صحبت کنم. در جایگاه خودم به عنوان بازیکن می‌توانم اظهارنظر کنم. معتقدم پیشنهاد اگر سازنده باشد به فال نیک می‌گیریم. بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس آنقدر تجربه کسب کرده‌اند که بدانند چه کسانی دلسوز هستند. باز هم می‌گویم من در جایگاه بازیکن پرسپولیس صحبت می‌کنم و معتقدم که همه پرسپولیسی‌ها دوست دارند این تیم موفق شود.

پس علت این مصاحبه‌های مخرب چند وقت اخیر علیه پرسپولیس را چه می‌دانی؟
یک سری افراد به ظاهر پرسپولیسی دشمن پرسپولیس هستند. آنها مطمئن باشند زمین خوردن پرسپولیس را نخواهند دید. ما تلاش می‌کنیم و امیدواریم تلاش ما از نگاه خداوند دور نباشد و دشمن شاد نشویم. امیدوارم هیچ زمان خوشحالی دشمنان پرسپولیس را نبینم.

روز اولی که به پرسپولیس آمدی گفتی کار سخت مال مرد است. هنوز هم به حرف آن روزت اعتقاد داری؟
بله، هنوز هم اعتقاد دارم کار سخت مال مرد است. مطمئن باشید تا حقم را نگیرم از پرسپولیس نمی‌روم. انتخاب پرسپولیس کاملا درست بود چرا که در هر باشگاهی که بودم، خودم را ثابت کردم. اگر مربی پیدا کنید که بگوید سوشا از نظر فنی اشکال داشته، مطمئن باشید آن مربی از نظر روحی و روانی مشکل‌دار است. من حقم را بیرون زمین نمی‌گیرم و می‌خواهم در زمین به حقم برسم و خودم را ثابت کنم. به پرسپولیس آمدم تا برای این تیم مثمرثمر باشم و موفقیت‌های زیادی را کسب کنم.

چقدر به این صحبت‌هایت اعتقاد داری؟
شک نکنید این اتفاق می‌افتد چون به حرف‌هایم اعتقاد دارم.

اما خیلی‌ها می‌گویند دروازه‌بان‌های ایرانی در پرسپولیس موفق نیستند و تنها دروازه‌بان خارجی به درد پرسپولیس می‌خورد.
کسانی که چنین حرف‌هایی می‌زنند مطمئنا پرسپولیسی نیستند. من به پرسپولیس آمدم، چون ایمان داشتم که موفق می‌شوم. در حال حاضر جز سه بازیکن آماده پرسپولیس هستم و هیچ وقت دست از تلاش نمی‌کشم.

آماده هستی و بازی نمی‌کنی!
بازی کردن یا نکردن من تنها به نظر علی دایی بستگی دارد؛ چه باید کرد که یازده نفر بیشتر نمی‌توانند بازی کنند و نمی‌شود من و نیلسون هر دو توی دروازه بایستیم. نگران نباشید روزی نوبت من می‌شود و عروسی هم به کوچه ما می‌آید. من کار خودم را انجام می‌دهم و مطمئن باشید آنقدر تلاش می‌کنم تا به حقم در پرسپولیس برسم.

نظر شما