شناسهٔ خبر: 65091 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

دروازه بان پرسپولیس: به همه بگوييد نمرده‌ام! / ناراحتم ولی هيچ وقت به دايی اعتراض نمی کنم

سوشا مکانی اینکه ناراحت باشم و اعتراض کنم هیچ دردی از من دوا نمی کند.فقط باید تمرین و تلاش کنم تا بالاخره فیکس شوم.

به گزارش نماینده، در جریان تمرین امروز تیم پرسپولیس اتفاقاتی رخ داد که مهمترین آنها برخورد سوشا مکانی با تیرک دروازه بود که موجب نگرانی بازیکنان و کادر فنی این تیم شد.

مکانی در مصاحبه با فوتبال ايران،در خصوص این اتفاق می گوید:«خودم اصلا از این اتفاق نترسیدم چون این اتفاق ها نمی تواند مرا از پا در بیاورد اما هم تیمی هایم و کادر فنی خیلی ترسیده بودند.برای مهار یک توپ خیلی بد شیرجه زدم و همان باعث شد سرم به تیرک دروازه اصابت بکند.البته شانس آوردم چون اگر سرعتم زیاد بود قطعا ضربه مغزی می شدم!»

این دروازه بان در ادامه عنوان می کند:«بعد از پایان تمرین،برای اینکه مطمئن شوم مشکلی برایم پیش نیامده است،از سرم عکس گرفتم.خوشبختانه چیز مهمی نبود و جای نگرانی وجود نداشت.یکی دو ساعت بعد از آن اتفاق هم سرگیجه داشتم اما پس از ان حالم خوب شد و مشکلی برایم پیش نیامد.به همه بگویید که هنوز زنده ام و دروازه بان پرسپولیس نمرده است!»

سوشا از بابت نیمکت نشینی اش هیچ گلایه ای ندارد و می گوید:«خب طبیعتا دوست دارم که بازی کنم اما اعتراضی به نیمکت نشینی ندارم. به هر حال تشخیص آقای دایی این است که نیلسون فیکس باشد و من ذخیره. باید به عنوان بازیکن به نظرشان احترام بگذارم.اینکه ناراحت باشم و اعتراض کنم هیچ دردی از من دوا نمی کند.فقط باید تمرین و تلاش کنم تا بالاخره فیکس شوم.به هر حال وقتی یک تیم دو دروازه بان خوب و آماده داشته باشد این شرایط پیش می آید.»

پرسپولیس پس از تساوی برابر پدیده، با اعتراض هواداران و سکوها مواجه شد.مکانی پیرامون این قضیه می گوید:«از وقتی که لیگ شروع شده است،دائما بدشانسی می آوریم.از یک طرف صادقيان محروم شد.پس از آن نوروزی را به خاطر مصدومیت از دست دادیم. اگر این بدشانسی دست از سرمان بردارد می توانیم به روزهای خوب مان بازگردیم و همان تیمی شویم که هواداران انتظارش را دارند. هواداران باید در این مدت حمایت مان کنند و مثل همیشه حامی تیم باشند تا بتوانیم زودتر اوج بگیریم.مشکل پرسپولیس فقط بدشانسی است.»

نظر شما