شناسهٔ خبر: 65192 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ

سر بریده و زن داعشی+عکس(۱۸+)

گروه تروریستی داعش روز سه شنبه عکسی از سر بریده یک شهروند عراقی در دستان یک زن منتشر کرد.

به گزارش نماینده به نقل از ابنا، گروه تروریستی داعش روز سه شنبه عکسی از سر بریده یک شهروند عراقی در دستان یک زن منتشر کرد و خطاب به شیوخ عرب اعلام کرد که این عکس را ببینید، «حفیده صفیه» با برادرانش در دولت اسلامی(داعش) همکاری می‌کند تا ذلالت را از امت اسلام پاک کند!

در تصویر منتشر شده حفیده صفیه که برقع بر چهره زده و یک روپوش سفید بر تن کرده سر فرد عراقی را در دست گرفته و دو کودک که به احتمال زیاد فرزندان این زن هستند نظاره‌گر ماجرا هستند.

از هویت این زن تروریست اطلاعات زیادی بدست نیامده است اما طبق آخرین بررسی‌ها وی پس از ازدواج با یکی از تروریست‌های افغانی به افغانستان سفر کرده و مدتی را آنجا گذرانده است.


داعش

حفیده صفیه پس از مدتی با همسرش به عراق سفر کرده و در شهر فلوجه واقع در استان الانبار عراق مستقر شدند.

‌شوهر وی یکی از نزدیکان «ابومصعب الزرقاوی» سرکرده معدوم القاعده در عراق بوده است که توسط نیروهای آمریکایی دستگیر شده و پس از مدتی آزاد شده است.

هم‌اکنون منزل حفیده صفیه و همسرش در عراق پناهگاه تروریست‌های مهاجر است‌ و صفیه شب و روز به تروریست‌ها خدمت می‌کند.

انتشار عکس سربریدن این شهروند عراقی که هویتش مشخص نیست درحالی صورت گرفته که یک زن انگلیسی‌تبار نیز که به داعش پیوسته با تمجید ذبح خبرنگار آمریکایی گفته است صحنه‌های هیجان انگیز قتل روزنامه‌نگار آمریکایی را دیدم. می‌خواهم نخستین زنی باشم که عملیات تروریستی در بریتانیا یا آمریکا انجام می‌دهد.

 

نظر شما