شناسهٔ خبر: 65209 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آصفری در تذکر شفاهی:

تیم اقتصادی دولت نسبت به بازار سرمایه و نرخ سود حساسیت ندارد/ / ۲ میلیون جوان در صف دریافت تسهیلات

آصفری نماینده مردم اراک گفت: عدم حساسیت تیم اقتصادی دولت به بازار سرمایه و نرخ سود بانکی و پرداخت تسهیلات بانکی سبب ایجاد مشکلاتی جدی در اقتصاد شده است.

به گزارش  نماینده به نقل از فارس، محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: عدم حساسیت تیم اقتصادی دولت به بازار سرمایه و نرخ سود بانکی و پرداخت تسهیلات بانکی سبب ایجاد مشکلاتی جدی در اقتصاد شده است که اگر به آن توجه جدی نشود مسائل حادی در اقتصاد به وجود خواهد آمد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: حرف هایی که درباره کاهش قیمت کالا و گرانی زده می شود اما مردم این موضوع را در سر سفره های خود نمی بینند.

وی افزود: یک ماه پیش از وزیر اقتصاد درباره پرداخت وام ازدواج سؤال کردم و هیأت رئیسه مهلت دو ماهه به وزیر داد اما متأسفانه ۲ میلیون نفر در حال حاضر در صف دریافت وام ازدواج هستند از این رو از وزیر اقتصاد می خواهم نسبت به پرداخت وام اقدام کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه نسبت به افزایش قیمت کود به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد.

بر  اساس این گزارش،  محمدحسن ابوترابی فرد که ریاست جلسه را بر عهده داشت گفت: تا آنجایی که اطلاع دارم وزیر اقتصاد پس از تذکر شما تدبیری کرده اند تا بانک ها از وجوه قرض الحسنه نسبت به پرداخت وام ازدواج اقدام کنند، شما هم پیگیر باشید.

 

نظر شما