شناسهٔ خبر: 65263 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

هاشمی: مردم غزه دوست و دشمن خود را شناختند

سید مهدی هاشمی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: علاوه بر پیروزی بر دشمن صهیونیستی یکی از دستاوردهای دیگر جنگ غزه این بود که مردم غزه در این جنگ دوست و دشمن خود را شناختند.

به گزارش نماینده سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس، با اشاره به پیروزی مقاومت غزه در جنگ اخیر اظهارداشت: مردم غزه باتمام وجود خود در مقابل حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی ایستادند و طبق وعده الهی نیز پیروز شدند و این پیروزی نتیجه یک مقاومت عالمانه از سوی آنان بود.

وی افزود: آزاداندیشان جهان و مسلمانان واقعی و در رأس همه آنها رهبر معظم انقلاب و ملت ایران در جنگ غزه به حمایت از مقاومت مردم غزه پرداختند اما همانطور که مشاهده شد کسانی که خود را پیرو بحث پان‌عربیسم دانسته و خود را مسلمان می‌دانند تنها حمایتی از مردم غزه نداشتند بلکه علناً در مقابل غزه و مقاومت فلسطین ایستادند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهارداشت: علاوه بر پیروزی بر دشمن صهیونیستی یکی از دستاوردهای دیگر جنگ غزه این بود که مردم غزه در این جنگ دوست و دشمن خود را شناختند و متوجه شدند که این جمهوری اسلامی ایران است که حتی در بدترین شرایط دست از حمایت مظلومان بر نمی‌دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: امیدواریم که اتحاد و انسجام که ثمره پیروزی اخیر مردم غزه بود روز به روز بیشتر شده و گسترش پیدا کند و به نبرد غزه محدود نمانده و در سراسر جهان پیروزی حاصل از مقاومت در سراسر جهان گسترش پیدا کند.

نظر شما