شناسهٔ خبر: 65274 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

امیر اسماعیلی خبر داد:

سامانه موشکی تلاش ۳ در ۳۱ شهریور ماه رونمایی می شود

امیر اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) از رونمایی سامانه موشکی تلاش ۳ در ۳۱ شهریور ماه سال جاری خبر داد و افزود: سامانه موشکی تلاش ۳ با برد بیش از ۲۰۰ کیلومتر با موفقیت مورد آزمایش قرارگرفت است.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)  درجمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش بسیجیان کوی های سازمانی قرارگاه پدافند هوایی از افزایش نقاط گسترش پدافندی از ۳۶۰۰ نقطه به ۵۰۰۰ نقطه در آینده نزدیک خبر داد.
 
وی همچنین از رونمایی سامانه موشکی تلاش ۳ در ۳۱ شهریور ماه سال جاری خبر داد و افزود: سامانه موشکی تلاش ۳ با برد بیش از ۲۰۰ کیلومتر با موفقیت مورد آزمایش قرارگرفت است.
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خطاب به بسیجیان حاضر در رزمایش، اظهار داشت: شما بسیجیان که بنا به فرمایش مقام معظم کل قوا (مدظله العالی) مظلوم اما مقتدر هستید با سرنگون کردن پهباد در رزمایش امروز برای پدافند افتخار آفریدید.
 
فرمانده قرارگاه در مورد پهباد مورد استفاده در رزمایش توضیح داد: پهباد پری پلن (بدون نیاز به کنترل از راه دور) برای اولین بار در این رزمایش مورد استفاده قرار گرفت که با عملیات تاکتیکی موفق توسط بسیجیان شرکت کننده در رزمایش مورد اصابت و منهدم شد.

نظر شما