شناسهٔ خبر: 67177 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

صد اثر به چهارمین دوره جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران راه یافت

بازی دبیرخانه جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران اعلام کرد: مجموع صد اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که از این تعداد 89 عنوان بازی رایانه ای و یازده عنوان بازینامه است.

 به گزارش نماینده به نقل از مهر، ۴۹ شرکت کننده مستقل و ۲۱شرکت بازی ساز متقاضیان حضور در چهارمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران بود که از این تعداد ۱۹بازی، مستقل و ۳۹ بازی متعلق به شرکت های بازی ساز است.

بر اساس این گزارش، یازده بازینامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد۴ بازینامه مستقل و ۷بازینامه متعلق به شرکت های بازی ساز است.

بازی های PC ۴۷ مورد، IOS  و ANDROID ۴۲ مورد به دبیرخانه  این جشنواره ارسال شده است.

هیات انتخاب آثار چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران روز دوشنبه ۱۷ شهریور در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گردهم آمدند و  بازی های دریافتی را از نظر کنترل شاخص کیفی بازی ها و حداقل استاندارد بازی مورد بررسی قرار دادند.

بازی‌ها پس از کنترل کمینه کیفی بازی اکشن  ۱۳مورد، بازی ماجرایی  ۳مورد، بازی استراتژی و مدیریتی۱۲مورد، بازی ماجرایی - اکشن ۴ مورد، بازی سکوبازی ۷ مورد، بازی ورزشی  ۴ مورد و  بازی ساده ۴۶ مورد بررسی و ژانربندی شدند.

بر این اساس،   زمان ارسال آثار به جشنواره چهارم تا ۱۵شهریور بوده و تنها بازی‌های شناختی تا۲۶ شهریور فرصت دارند تا آثار خود را به دبیر خانه این جشنواره ارسال کنند.

جشنواره چهارم بازی‌های رایانه‌ای تهران در قالب بخش‌های اصلی، فرعی و انتخاب بازی سال،   مهرماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

 

نظر شما