شناسهٔ خبر: 67191 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس/ فرهنگ امام، رهبری و انقلاب اسلامی در دنیا منتشر شده است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیروزی مردم غزه تصریح کرد: دفاع مقدس ثقل مقاومت در دنیاست، فرهنگ امام (ره) و رهبری و همچنین انقلاب اسلامی در دنیا منتشر شده است.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، نشست خبری هفته دفاع مقدس با حضور سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ساختمان شهید آوینی بسیج سازمان صدا و سیما برگزار شد.

فضلی با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، افزود: در آستانه دفاع مقدس هستیم، دفاع مقدسی که پیمان همه امت با امام را داشته است، دفاعی که نظام اسلامی را بیمه می کند، سلام بر همه شهدا به ویژه شهدای غزه که در استمرار انقلاب اسلامی در نبرد حق علیه باطل جنگیدند و به شهادت رسیدند.

وی با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس، گفت: امسال در هفته دفاع مقدس برنامه های اثرگذار، روحانی و معنوی و بازشماری قطعات دفاع مقدس در سپاه و بسیج برنامه ریزی شده است که می توان به بخش های فرهنگی، هنری، چاپ کتاب و ثبت و ضبط آثار شهیدان برای آحاد ملت شریف و نسل امروز اشاره کرد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ادامه افزود: امسال پنجمین سال بازسازی از ۳۲ عملیات دفاع مقدس است. هر استان یک عملیات را به صورت موضوعی و محوری در ۳۲ سپاه استانی و در ۳۱ استان برگزار می کند. ایجاد نمایش رزمی عملیات بازسازی شده به صورت چرخشی در استان ها برگزار می شود.

وی گفت: ۲۶ و ۲۷ شهریور رزمایش عشایر و اقوام ایران اسلامی برای اولین بار در استان کرمانشاه، سپاه حضرت نبی اکرم برگزار خواهد شد.  همچنین ۳۱ شهریور رژه بزرگ نیروهای مسلح را خواهیم داشت.

سردار فضلی در ادامه با اشاره به اقدام بزرگ دیگری که در دستور کار بسیج و سپاه است، گفت: راهپیمایی خانوادگی در ۵۱۳ شهرستان برگزار خواهد شد که از آحاد ملت عزیز دعوت به عمل می آید تا در این حرکت عظیم شرکت کنند تا موجبات اتحاد و انسجام بیشتر ملت شود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: نمایشگاه بزرگ ملی کتاب دفاع مقدس برای پنجمین بار امسال در باغ موزه دفاع مقدس این برنامه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به پیروزی مردم غزه تصریح کرد: دفاع مقدس ثقل مقاومت در دنیاست، فرهنگ امام (ره) و رهبری و همچنین انقلاب اسلامی در دنیا منتشر شده است. الگوی مردم غزه هم همین طور است. صفای باطن در معامله با خدا در مردم غزه کاملا مشهود است.  من چند روز گذشته از بعضی از همین مناطق بازدیدهایی را داشتم.

نظر شما