شناسهٔ خبر: 67201 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال امضا شد/ کی‌روش: امیدوارم در دوره جدید حمایت‌های مناسبی از تیم ملی صورت بگیرد

 ورود کی روش به تهران قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان امروز امضا شد.

به گزارش  نماینده به نقل از فارس، بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره قرارداد کارلوس کی روش امروز امضا شد تا این مربی مجددا سکان هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را بر عهده بگیرد.

مراسم امضای قرارداد کی روش امروز و در آکادمی فوتبال با حضور کفاشیان و عده زیادی از اصحاب رسانه برگزار شد و کی روش هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت های آسیا در سال ۲۰۱۵ و مقدماتی جام جهانی را بر عهده خواهد داشت.

همچنین خبرگزاری تسنیم به تشریح جزئیات نشست خبری کی روش پرداخت.

کارلوس کی‌روش در این نشست خبری، اظهار داشت: در درجه اول باید از همه هواداران به خاطر اعتماد دوباره‌ای که به من داشتند، تشکر کنم و در درجه دوم نیز از بازیکنان و ملی‌پوشان تیم ایران که حمایت خود را نه به صورت خصوصی بلکه از راه‌های رسمی اعلام کردند، تشکر ویژه‌ای دارم.

وی افزود: همین طور باید از اصحاب رسانه و خبرنگاران به خاطر حمایت‌هایی که داشته و زحماتی که تا به اینجا کشیده‌اند، تشکر و قدردانی کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: در آخرین و مهمترین تشکرهای خود باید از علی کفاشیان و همچنین اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تشکر کنم. از کفاشیان تشکر می‌کنم که به شخص بنده اعتماد کرد و امیدوارم در دوره جدید باعث غرورآفرینی، پرستیژ و سربلندی تمام هواداران شویم.

کی‌روش تصریح کرد: کاری که ما در ۳.۵ سال گذشته انجام دادیم اصلاً آسان نبود و دستاوردی که کسب کردیم به راحتی به دست نیامد. امیدوارم در این چرخه جدید حمایت‌های مناسبی از تیم ملی صورت بگیرد تا باعث سربلندی، افتخار و غرور فوتبال ایران شویم.

وی افزود: بار دیگر اعلام می‌کنم با تعهد کامل کار خودم را انجام می‌دهم و آن را به تیم ملی نشان می‌دهم. همچنین امیدوارم با کمک خداوند بزرگ بتوانیم باعث غرور، لذت و سربلندی هواداران فوتبال ایران شویم و بتوانیم پروژه جدید را با تعهد کامل عملیاتی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: امیدوارم بتوانیم با اتحاد کاملی که بین‌مان صورت می‌گیرد و دست به دست هم دادن همگی ما از جمله مجموعه لیگ، بازیکنان، مربیان و تکتک اعضا در رویکرد پیش رو موفق باشیم.

کی‌روش گفت: نخستین پروژه پیش روی ما جام ملت‌های آسیاست که باید در مصاف با کشورهای عربی چون امارات، بحرین و قطر به موفقیت دست پیدا کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت دستیاران ایرانی خود اظهار داشت: من در این رابطه باید صحبت‌های تکمیلی را با رئیس فدراسیون انجام دهم و بعد از بررسی گزینه‌ها و موافقت ایشان تصمیم خود و دستیارانم را معرفی خواهم کرد. این یک توافق دونفره است که صحبت‌ها بین ما ردوبدل شود و بهترین تصمیم را بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا هنوز هم معتقد هستید صعود یک کشور از گروه خود در جام جهانی معیار خوبی برای سنجش پیشرفت فوتبال آن کشور و اینکه برای این کار چه ابزاری لازم است، خاطرنشان کرد: در تمام نقاط جهان قضاوت در مورد فوتبال منوط به نتایج است اما همیشه این موضوع تنها به عدد و رقم انتهای بازی بازنمی‌گردد.

وی افزود: نظر قطعی من این است که ما در مراحل آماده‌سازی جام جهانی توانستیم ثابت کنیم که می‌توانیم یک عملکرد با تداوم خوب در آنجا داشته باشیم، در جام جهانی مقابل ۳ تیم از بهترین‌های اروپا، آفریقا و آمریکای جنوبی بازی کردیم و مطمئن هستم در حال حاضر می‌توانیم این تداوم را بالاتر ببریم و عملکرد خوبی مقابل رقبای آسیایی در جام ملت‌ها نشان دهیم.

کی‌روش ادامه داد: هدف و انگیزه‌ای در فدراسیون فوتبال وجود دارد ارتقا بخشیدن به تمام سطوح فوتبال ایران در آینده‌ای نزدیک است. این ارتقا‌بخشیدن در بخش‌های جوانان، نوع تمرینات، مربیگری و امکانات وجود دارد. فکر می‌کنم این هدف کفاشیان و فدراسیون فوتبال باید به سمت و سو حرکت کند.

وی در پاسخ به این سوال که ایا با توجه به زمان باقی مانده تا جام ملت‌های اسیا هدفش موفقیت در جام ملت‌هاست یا صعود به جام جهانی روسیه، عنوان کرد: فکر می‌کنم بعد از ۴ سال کاملا من را بشناسید، من شخصی نیستم که قول بدهم و وعده و وعید بدهم. این در شخصیت من وجود ندارد. کاری که می‌کنیم این است که با تعهد و سختکوشی بار دیگر به اهداف‌مان برسیم و تا زمان جام جهانی برنامه خوب و مدونی را داشته باشیم تا بتوانیم در نهایت با کسب مدال به کارمان در جام ملت‌ها خاتمه دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد: برنامه آماده سازی خود را برای آنکه با غرور هواداران تیم ملی را در جام ملت‌ها شادمان کنیم، آغاز خواهیم کرد.

کی روش تاکید کرد: دومین هدف ما ساده و شفاف است و آن هدف صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است که بعد از جام ملت‌ها باید به این مهم دست پیدا کنیم.

وی در مورد برنامه‌های اردویی تیم ملی خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌های اردویی ما مشخص و آماده است اما به احتمال زیاد اردوی خود را در پرتغال برگزار خواهیم کرد.

کی‌روش بعد از خروج از نشست خبری در پاسخ به خبرنگارانی که می‌خواستند با او مصاحبه کنند گفت: اکنون دیگر وقت آن است که کار خود را آغاز کنیم.

نظر شما