شناسهٔ خبر: 67207 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

سلیمانی:

نامه خاتمی به "رهبر انقلاب" یعنی ورود به عرصه سیاسی بدون هزینه/ مردم از این افراد می ترسند

محمد سلیمانی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، به نامه "محمد خاتمی" خطاب به "مقام معظم رهبری" برای آرزوی سلامتی ايشان اشاره و گفت: اين افراد می‌خواهند بدون پرداخت هيچگونه هزينه‌ای به صحنه سياسی كشور وارد شوند.

به گزارش نماینده "محمد سليمانی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فتنه ۸۸ و عدم اعلام برائت از سوی فتنه‌گران اظهار داشت: طيف‌های مختلفی كه با قرار گرفتن در زير چتر فتنه در خدمت دشمنان در جهت براندازی نظام به ايفای نقش پرداختند و به اعتبار ملت خدشه وارد كردند.  
 
وی افزود: پس از گذشت بيش از ۵ سال اين جماعت فتنه حتی حاضر نيستند از اين واژه برای اقدامات خود استفاده و يا اعلام برائت و توبه كنند و با اين وجود ملت ايران هيچگاه حاضر به پذيرش آنها تحت هيچ شرايطی نيست.  
 
عضو جبهه پايداری گفت: مردم با مشاهده اعلام براعت فتنه‌گران شايد بتوانند از گناه و اشتباه آنها چشم‌پوشي كنند و آنها دوباره به آغوش نظام برگردند اما تا روزی كه توبه نكردند ملت ايران به آنها با نگاه شريك جرم در اقدامات ضد انقلابی نگاه می‌كنند.
 
سليمانی به نامه "محمد خاتمی" خطاب به "مقام معظم رهبری" برای آرزوی سلامتی ايشان اشاره و تصريح كرد: اين افراد می‌خواهند بدون پرداخت هيچگونه هزينه‌ای به صحنه سياسی كشور وارد شوند.
 
وي افزود: ملت ايران از اين جماعت می‌ترسد چرا كه تجربه خيانت آنها به انقلاب و نظام را در ذهن دارد و می‌داند كه اينگونه مسائل بازی سياسی است تا بتوانند شرايط را برای تولد دوباره خود در كشور فراهم كنند.  

نظر شما