شناسهٔ خبر: 67533 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

اعلام گزارشی از فعالیت های عبدالوحید فیاضی در زمان تعطیلات صحن علنی:

نماینده نور و محمودآباد تعطیلات را چگونه گذراند؟

عبدالوحید فیاضی

نمایندگان مردم درخانه ملت از روز یکشنبه نوزدهم مردادتا چهارشنبه پنجم شهریورماه به مدت سه هفته جلسات کاری خود در مجلس شورای اسلامی را برگزار کردندو از روز شنبه هشتم تا بیست و نهم شهریورماه برای سرکشی و انجام امور حوزه‌های انتخابیه و نیز گذراندن مرحله دوم تعطیلات تابستانی عازم شدند. نمایندگان مردم در خانه ملت روز یکشنبه ۳۰ شهریورماه جلسه علنی خود را در مجلس شورای اسلامی آغاز خواهند کرد. در همین راستا پایگاه خبری- تحلیلی نماینده، گزارشی از عملکرد نمایندگان مردم، در حوزه انتخابیه خود را ارئه می‌ کند.

به گزارش نماینده، اهم فعالیت‌های عبدالوحید فیاضی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات درمجلس  شورای اسلامی در حوزه‌انتخابیه نور و محمودآباد بدین شرح است:

بازدید عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد از شهرک صنعتی چمستان

عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی بهمراه منصور کرشی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان نور با حضور در شهرک صنعتی چمستان از شرکت صنایع کاغذ سازی افرنگ نور و نیز کارخانه لبنیات شیرکامه بازدید کرد.

نور

فیاضی در ابتدا با حضور در کارخانه کاغذ سازی افرنگ نور از خط تولید این مرکز از نزدیک دیدن کرد.

در این بازدید مهندس حیدر نصرالله زاده مدیرعامل این کارخانه با اشاره به سابقه‌ای بیش یک دهه در امر تولید کاغذ افزود: این شرکت با همت شبانه‌روزی متخصصین باتجربه توانسته است در جایگاه یکی از تولیدکنندگان مطرح کشور قرار گیرد.

عبدالوحید فیاضی در ادامه بازدید از شهرک صنعتی چمستان از کارخانه لبنیات شیرکامه و خط تولید این واحد صنعتی دیدن کرد.

نور

نور

 

کلنگ ساخت مدرسه خیر ساز ۳ کلاسه روستای باغبانکلای چمستان به زمین زده شد

در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مدرسه سازی، مراسم کلنگ زنی مدرسه ۳ کلاسه خیر ساز روستای باغبانکلای چمستان با حضور عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد، رئیس اداره امور مشارکتهای اداره کل نوسازی استان و خانواده شهدا و اهالی روستای باغبانکلا برگزار شد

فیاضی . کلنگ

 نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم از خیّر گرانقدر سرکار خانم هاشمی و همسر محترمشان بابت اقدام خداپسندانه مدرسه سازی تقدیر و تشکر خود را اعلام داشته و بیان داشت: از اینکه لطف خدواند شامل این منطقه گردیده که تقبل هزینه ساخت یک مدرسه را با مساعدت خیّر بزرگی همچون سرکار خانم هاشمی و همسر گرامشان جناب آقای موسوی در خدمتشان باشیم، خدواند منّان را شاکریم.

فیاضی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدام این خانواده که به یاد فرزند عزیزشان صورت می گیرد، اقدامی بلندمرتبه برای تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش، رشد فکری و تحصیلی فرزندان این روستا می باشد که نشانه بالندگی یک انسان و یک خانواده است که همه باید از این رفتارها درس بگیرند.

فیاضی

نظرات مخاطبان 2 2

  • ۱۳۹۳-۰۶-۲۹ ۱۲:۳۵محم 1 0

    مگر فقط شهرها : پس روستا نیستی نماینده عزیز ----- زاه احمد ناطق رو نرو
                                
  • ۱۳۹۴-۰۵-۰۷ ۱۲:۵۳جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان مازندران 0 0

    نامه ای به نمایندگان محترم مردم استان مازندران در مجلس شورای اسلامی 
    سلام و درود خدا بر شما نمایندگان دلسوز مردم در خانه ملت
    احتراماً همانطوریکه مستحضرید جمعی از کارکنان سازمان بهزیستی کشور بصورت رسمی کارگری مشغول وظیفه هستند و تعدادی از این کارکنان همانند کارکنان رسمی و پیمانی در سالهای اخیر توانسته اند ادامه تحصیل داده و مدارک دانشگاهی از قبیل کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد را کسب نمایند و در حال حاضر در ستاد و شهرستانها به عنوان یک نیروی با تجربه البته با ابلاغ، انجام وظیفه می نمایند. این در حالی است که: اولاً کارکنان رسمی و پیمانی توانسته اند از حقوق و مزایای مدرک خود برخوردار شوند در حالیکه نیرویهای رسمی کارگری بدلیل نوع استخدامشان از این مزایا بهره‌مند نبوده و تاکنون نیز هیچ تغییری در احکام آنها لحاظ نگردیده است، ثانیاً طبق قانون کار می بایست احکام آنان تا گروه 20 اعمال شود که متأسفانه چنین اتفاقی رخ نداده و حتی کارکنان رسمی کارگری با مدرک کارشناسی نیز حداکثر تا گروه 10 در احکامشان لحاظ شده است، ثالثاً از مزایای سختی کار در ماده 36 تبصره یک قانون کار پیش بینی شده نیز برخوردار نیستند، رابعاً پاداش عیدی کارکنان موصوف که طبق قانون کار می بایست حداقل دوبرابر تا حداکثر 3 برابر حقوق پایه پرداخت شود ولی به میزان کارکنان رسمی کشوری به آنان پرداخت می شود، خامساً کارکنان رسمی کارگری نه مانند کارکنان خدمات کشوری هستند و نه مانند کارکنان تابعه قانون کار که از هردو قانون محروم هستند به مصداق ضرب المثل معروف شتر مرغ .
    مزید استحضار است اینکه تمامی کارکنان رسمی کارگری بالای 18 سال داشته اند و با توجه به اخذ مدارک دانشگاهی تعدادی از آنها در صورت تبدیل وضعیت می توانند به عنوان یک نیروی با تجربه و تحصیل کرده در پستهای حساس سازمانی خدمت کرده و در کنار آن از حقوق و مزایای آن نیز برخوردار شوند. ضمناً با عنایت به اینکه در حال حاضر جذب و استخدام نیروی انسانی جدید محدود گردیده است در صورت تبدیل وضعیت این افراد وضعیت نیروی انسانی بهزیستی نیز بهبود خواهد یافت. 
    شایان ذکر است تبدیل وضعیت این کارکنان برای دولت بار مالی نداشته و حتی در بعضی از موارد پرداخت اضافه کار که هم اکنون سازمان بابت اضافه کاری کارکنان رسمی کارگری 23 درصد سهم کارفرما می‌پردازد در صورت تحقق این امر طبق قانون کشوری
                                

نظر شما