شناسهٔ خبر: 67853 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گزارشی از فعالیت های حجت الاسلام سیدعلی طاهری دوره تعطیلی صحن علنی:

نماینده گرگان تعطیلات را چگونه گذراند؟

طاهری نمایندگان مردم درخانه ملت از روز یکشنبه نوزدهم مردادتا چهارشنبه پنجم شهریورماه به مدت سه هفته جلسات کاری خود در مجلس شورای اسلامی را برگزار کردند واز روز شنبه هشتم تا بیست و نهم شهریورماه برای سرکشی وانجام امور حوزه‌های انتخابیه و نیز گذراندن مرحله دوم تعطیلات تابستانی عازم شدند.

در همین راستا پایگاه خبری- تحلیلی نماینده، گزارشی از عملکرد نمایندگان مردم، در حوزه انتخابیه خود را ارئه می‌ کند.

به گزارش نماینده، مهمترین فعالیت‌های حجت الاسلام علی طاهری، عضو کمیسیون فرهنگی درمجلس شورای اسلامی در حوزه ‌انتخابیه گرگان و آق قلا به شرح ذیل است؛

شرکت در آئین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید حج و زیارت گلستان
در آئین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید حج و زیارت گلستان که با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات محیط زیست استان گلستان برگزار شد، از زحمات هشت ساله مهدی شیخی مدیر سابق حج و زیارت استان گلستان قدردانی و رضا درگاهی به عنوان مدیر جدید حج و زیارت استان گلستان معرفی شد.
نماینده مردم گرگان و آققلا در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار کرد: احداث دهکده حج در کنار دریا یکی از پروژههای خوب و ضروری حجاج در گلستان است.

حجتالاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری با بیان اینکه برگزاری دورههای آموزشی در دهکده حج میتواند برکات زیادی را در گلستان داشته باشد، افزود: حج نوعی تمرین خودسازی است و انسان می تواند در این سفر معنوی خود را پالایش کند.

 شرکت در مراسم افتتاح طرح توسعه ۸ هزار متری بیمارستان حکیم جرجانی گرگان

مراسم افتتاح طرح توسعه ۸ هزار متری بیمارستان حکیم جرجانی گرگان با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، دکتر کبریائی رئیس هیئت مدیره تأمین اجتماعی و جمعی از مسئولین استانی در محل بیمارستان حکیم جرجانی گرگان برگزار شد
در این مراسم سیدعلی طاهری از دکتر کبریائی رئیس هیئت مدیره تأمین اجتماعی خواستند برای افزایش نیرو و خدمات رسانی بیشتر به مردم اقدامات لازم را انجام دهند.
 

بازدید سیدعلی طاهری از دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه گلستان
حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان و‌ آق قلا از دانشکده فنی و مهندسی بازدید کردند و طی دیدار با ریاست دانشکده دکتر هزارجریبی و معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده از نزدیک با کمبود فضای آموزشی دانشکده آشنا شدند
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری، دانشگاه گلستان را از محروم ترین دانشگاه های سطح کشور نام برد و افزود: این دانشگاه فاقد استانداردهای لازم فضاهای آموزشی و فرهنگی می باشد و با چنین شرایطی محقق کردن نیازهای علم و فرهنگی استان کاری بسیار دشوار است
 

حضور در جلسه شورای اداری بهزیستی استان گلستان

سیدعلی طاهری در جلسه شورای اداری بهزیستی استان گلستان که با حضور مدیرکل، معاونین و رؤسای شهرستان های بهزیستی استان گلستان در محل فرمانداری آق قلا برگزار شده بود، گفت: بعد از بندگی خدا، خدمت به مردم جزء برترین عبادت ها است .
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: درست صحبت کردن بهتر از صدقه ای است که همراه با اذیت و منت باشد.  

 شرکت در همایش روز جهانی مسجد در آق قلا 
همایش روز جهانی مسجد با حضور علما و روحانیون و دیگر مسئولین ادارات و نهاد های شهرستان آق قلا در محل شهرک صنعتی این شهرستان برگزار شد.

همایش روز جهانی مسجد با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، هیوه چی فرماندار آق قلا، حاج آخوند امدادی، دلیجه بخشدار مرکزی، سرگرد کاظمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آق قلا، علما و روحانیون و دیگر مسئولین ادارات و نهاد های شهرستان آق قلا در شهرک صنعتی این شهرستان برگزار شد.

بازدید از مشکلات پرورش ماهی در حاشیه اترک

برگزاری ملاقات عمومی
گزارش تصویری از فعالیت ها و بازدیدهایی که حجت الاسلام طاهری در ایام ذکر شده داشته اند:

طاهری

طاهری

طاهری

طاهری

طاهری

طاهری

طاهری

 

 

 

 

نظر شما