شناسهٔ خبر: 68751 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

صداپیشه ببعی تدریس می‌‌کند/ دیدار با عروسک‌های قدیمی تلویزیون

ببعی معاون اجرایی جشنواره «بچه‌های ایرانی عروسک ایرانی» از برگزاری مراسم افتتاحیه این جشنواره در روز عید قربان در محوطه برج میلاد خبر داد.

به گزارش نماینده، محمود سلامیان معاون اجرایی جشنواره «بچه‌های ایرانی عروسک ایرانی» با اعلام این خبر به مهر گفت: مراسم افتتاحیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محوطه برج میلاد برگزار می‌شود و برنامه‌های متفاوتی برای این روز در نظر گرفته شده و فضای شادی برای کودکان و خانواده‌های آنها ایجاد خواهد شد.

وی افزود:‌ یکی از ویژگی‌های این مراسم حضور عروسک‌های غول پیکر در محوطه است که کودکان از حضور آنها لذت خواهند برد.

معاون اجرایی این جشنواره درباره برنامه‌های جنبی مراسم افتتاحیه توضیح داد: کارگاه آموزشی عروسک گردانی توسط محمد لقمانیان، محمد بحرانی و امیر سلطان احمدی در حاشیه جشن برگزار می‌شود و آنها ساخت عروسک و نحوه عروسک گردانی و صداپیشگی را آموزش می‌دهند.

سلامیان تأکید کرد: در این روز گروه‌های برنامه‌ساز نیز ویژه کودکان اجرای زنده خواهند داشت، ضمن اینکه قرار است برنامه به صورت مستقیم از تلویزیون پخش شود اما هنوز نام شبکه قطعی نشده است.

وی در پایان گفت: در این برنامه زنده قرار است بخشی نیز به خاطره بازی اختصاص پیدا کند، اینگونه که عروسک‌های قدیمی تلویزیون حاضر می‌شوند و از برنامه سازان قدیمی هم تجلیل می‌شوند.

اولین دوره جشنواره ملی بچه‌های ایرانی- عروسک ایرانی با هدف علاقه‌مند کردن کودکان و نوجوانان به عروسک‌های ایرانی و آشنایی کودکان ایرانی با عروسک‌های اقوام با طراحی گروه کودک و نوجوان شبکه جهانی جام جم برگزار می‌شود.

نظر شما