شناسهٔ خبر: 68800 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتخاب فیلتر شد

سایت انتخاب، يكي از رسانه‌های حامی دولت گويا با شكايت دولت فیلتر شد!

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران، به گفته مصطفی فقیهی مدیر مسئول سایت انتخاب، این سایت در آخرین ساعت شب گذشته، از دسترس کاربران خارج شد.

مدیر مسئول سایت انتخاب در همین مورد عنوان کرده، انتقادات اخیر سایت انتخاب علیه چند مقام دولتی در حوزه بانکی، باعث مسدود شدن سایت شده است.
وي افزود: من طی هفته های اخیر، مکرر از دوستان ارشد و مسئولان عالیرتبه دولتی این سئوال را مطرح کرده ام که آیا اخیراً آقای ح- پ و همچنین ك- ت به خطوط قرمز جدید بدیل شده اند؟ آیا علاوه برمسائل امنیت ملی و مصالح عالیه نظام، كسي كه که سابقه بازداشت در ماجرای فساد سه هزار میلیاردی را دارد، نیز خود را به دایره تنگ «خط قرمزها» کشانده اند؟

مصطفی فقیهی در ادامه گفت: دوستان دولتی همواره در پاسخ به این کنجکاوی من، پاسخ می دادند که «این افراد هرگز خط قرمز نیستند و اساساً در اندازه ای نیستند که خط قرمز دولت باشند»

وی با بیان این مطلب که سایت انتخاب به عنوان قدیمی ترین و اصلی ترین رسانه جریان اعتدال، خود را ملزم به حمایت جدی از دولت خدمتگزار می‌داند، افزود: بنده تردید ندارم که شخص ریاست محترم جمهوری، اعضای دولت و مسئولین مستقیم رسانه‌ها در دولت، از این اتفاقات بی‌اطلاع هستند و یقیناً در اولین فرصت نسبت به این مسئله توجه جدی نشان خواهند داد.

نظر شما