شناسهٔ خبر: 68820 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

حجت الاسلام سید رضا تقوی:

تمام تلاش خود برای انسجام نیروهای اصولگرا را به کار خواهیم بست

تقوی

به گزارش نماینده به نقل از ایرنا، حجت الاسلام 'سید رضا تقوی' شامگاه چهارشنبه در همایش یاران آفتاب که در مسجد ارشاد شهرری برگزار شد، اظهارداشت: هر کس به نظام و رهبری پایند باشد اصولگراست و اصولگرایی به خودی خود بارعقیدتی و فرهنگی دارد.

وی افزود: تاسیس حکومت اسلامی پس از قرنها آن هم با محوریت ولی فقیه فرصتی برای احیا احکام نورانی اسلام ناب محمدی(ص) است و ما باید بتوانیم از آن به درستی استفاده کنیم.

وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دولت های مختلفی قبول مسئولیت کردند و هر یک گفتمان زمان خود را داشتند.

تقوی افزود: دوران ریاست جمهوری رهبرمعظم انقلاب در دوران دفاع مقدس گفتمان جنگ بود، بعد از رحلت امام خمینی (ره) و اتمام جنگ، گفتمان سازندگی و توسعه اقتصادی و بعد از دولت اصلاحات که با فراز و نشیب هایی همراه بود، دوران اصول گرایان فرا رسید که هشت سال این دوران با محوریت عدالت سپری شد.

به گفته رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، برای قضاوت و تحلیل در خصوص عملکرد دولت یازدهم هنوز زود است و دولت تدبیر و امید نیازمند فرصت و حمایت است.

وی اظهار کرد: تمام تلاش خود برای انسجام نیروهای اصولگرا و حضور نیروهای دلسوز و خدوم به نظام و انقلاب را به کار خواهیم بست.

تقوی یکی از دغدغه های مهم رهبرمعظم انقلاب را گوشه نشینی نیروهای متعهد ذکر کرد و گفت: رفع دغدغه معظم له در گرو عمل به منویات و تدوین رهنمودهای رهبری است.

وی ادامه داد: ما برای تشکیل دولت سایه و مخالفت با دولت یازدهم دور هم جمع نشده ایم و مطیع رهبرمعظم انقلاب هستیم و در کنار دولت هستیم زیرا معظم له دستور به حمایت از دولت داده اند.

تقوی از نیروهای اصولگرا خواست که در چهارچوب های تعیین شده فعالیت کنند زیرا همگرایی بین اصولگرایان رمز موفقیت و پیروزی آنان است.

نظر شما